שנת 2022 – דצמבר 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול
תרגום ועריכה: תמר גנישר
ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.
קבוצה מרשימה של נשמות עתיקות נמצאת כאן כעת, מאזינה. ואיני מדבר כעת על אלה שאתם רואים במסך. אני מדבר על אלה שבאופן קולקטיבי נותנים כוונה בעת שהם צופים בכך.
יקרים, ישנם דברים כה רבים שהיינו רוצים לדבר עליהם, אולם נדבר רק על דבר אחד – מה עומד להגיע. לפעמים ה'רוח' מחברת כמה רמזים וכמה מטפורות, ואחד שהוא בולט ביותר יהיה משמעותם של המספרים של השנה.
אתם עומדים להתקרב לשנת 2022.
ישנם שלושה '2' בשנת 2022.
ראשית, אם תתבוננו במספרים, וישנם שלושה מהם – איננו מחשיבים את ה '0' במה שנרצה לתת פרשנות על פי הנומרולוגיה הטיבטית – אחת מהמערכות העתיקות ביותר.
'3' הוא מספר של זרז, ואתם עשויים לומר שזו שנה מזרזת, ותהיו צודקים.
אם חקרתם את המלה 'זרז', הרי שזה נמצא שם, אינו עושה דבר, אולם כאשר דברים חולפים דרכו, הוא משנה אותם. אם כן זהו הזרז, והמשמעות היא שהשנה כולה תהיה מלאה בדברים שיחלפו ויעברו דרכה, ויְשַׁנּוּ את מה שמתרחש, בעקבות זאת.
אנחנו עומדים למתג את השנה, להעניק לה שם. זו 'שנת ההִתגַלוּת', בה הדברים שיקרו עשויים להפתיע אתכם. ואני עומד להגדיר את הדברים שיקרו, באמצעות שאר המספרים של השנה הזו.
המספר הראשון הוא '2' והוא עומד לבדו, ליד המספר '0' – ושוב, אין מחשיבים את ה '0'.
מספר '2' לבדו הוא דואליות, קוטביות, היין והיאנג. הוא מייצג בחירה חופשית, אולם יותר מכך, את התהליך של דואליות. הוא אינו בהכרח מספר נהדר ב'קריאת מספרים' אם הוא לבדו, אולם הוא עומד עם ה '22' – בנפרד ממנו, אולם איתו, ועליכם להחשיב אותם יחד.
לעיתים קרובות דואליות מספרת לכם שמשהו עומד להתרחש בקשר לדואליות. דואליות היא המדידה של מה שאתם מכנים אור וחשכה, וסיפרנו לכם שבזמן המסויים הזה, מאז שנת 2012, שהאור נבנה, ושהאור יגרום להבדל ושינוי. ושלמעשה האור מנצח בתחומים מסוימים שכבר ראיתם אולם יתכן שלא שמתם לב. בזמן המסוים הזה, האור מאיר עבורכם את הדברים החשוכים שהיו שם. וכאשר אתם מדליקים את האור, במיוחד יותר מאשר הוא היה, הדברים החשוכים מגיבים ודוחפים בחזרה.
האם ראיתם משהו מזה? האם ראיתם דברים שלא ציפיתם מתרחשים? האם ראיתם דברים שיתכן וחשדתם שהם מושחתים? האם ראיתם דברים שאינם מתקבלים כלל על הדעת? זו החשכה שמגיבה ומנסה לאחוז בעצמה ולמַצֵּב את עצמה כך שלא תוכלו להביט יותר קדימה – האם ראיתם זאת?
המשמעות של 'שנת ההִתגַלוּת' היא שאין לדברים האלה כל סיכוי.
ה '22' הוא מאוד מעניין. זה 'מספר מאסטר' השני. 'מספר המאסטר' הראשון הוא '11', ומשמעותו – הארה.
משמעותו של '22' – בניגוד ל '11' – הוא חוק קוסמי. זה מאוד מעניין, מכיוון שרבים כל כך אינם מבינים מהי המשמעות האמיתית של זה.
מכיוון ש '2' זה דואליות, והוא עומד ליד מספר '2' נוסף, ולפתע יש לכם את המשמעות של חוק קוסמי, יתכן וזה מצביע על דברים שיתקנו את עצמם בעקבות האור, בחוק הקוסמי של האור. דברים מושחתים אינם יכולים להישאר לנוכח האור. דברים חסרי תפקוד אינם יכולים להישאר לנוכח האור. דברים חשוכים אינם יכולים להישאר לנוכח האור.
האם אתם רואים את המשמעות של '2' ו '22' שעומדים יחד? אולם היופי של זה הוא שאינכם יכולים רק להשאיר כך את המספרים האלה, עליכם לחבר אותם יחד. וכאשר אתם מחברים אותם יחד, אתם מקבלים את התפארת של ה '6', זה מספר התפארת – הרמוניה, איזון, אהבה, חמלה.
השנה הזו מכילה את כל זה, 'שנת ההִתגַלוּת' מייצגת דברים שלא ציפיתם להם, ויתכן שיהיו מעט טובים יותר מאלה שקיבלתם בשנתיים האחרונות.
זה הכל תלוי באנושות, ויכול להשתנות מהר מאוד, לפתע, מכיוון שלאנושות יש בחירה חופשית.
אולם האור נבנה, והתודעה מתחילה לשאול את השאלות, במיוחד אלו שהתפתחו בחשכה. כך שעִמדו במצב הכן לדברים טובים נוספים שיקרו.
יקרים, אתם יכולים להגשים אותם מהר יותר, אם תוכלו להציב את עצמכם במצב בו תוכלו להקרין לעתיד עם כוונה שהאור יהיה חזק! חזק מספיק על מנת להעביר אתכם דרך זה באופן אישי, אולם חזק מספיק גם על מנת לגרום להבדלים ושינויים בפלנטה, במדינות שלכם, בערים שלכם, ובכל המקומות בהם יתכן ואתם מרגישים חוסר תפקוד ברגע זה בעקבות מה שאתם עוברים עם הנגיף.
הדברים האלה ישתנו, ויהיו דברים שייחשפו ויתגלו – דברים רבים.
בשנה הזו ובשנה שלאחריה יקרו דברים מרשימים ויוצאי דופן, כך שצפו לכך אולם הקרינו בדעתכם את האור, וראו זאת קורה מהר מאשר לא מהר, וזוהי עוצמתכם, עוצמה רבה.
אפשרו כעת למאסטרים לזרום לחדר הזה, הרגישו את האהבה שיש להם עבור כולכם. לא היינו כאן לולא האהבה שיש לנו לאנושות. לא היה ניתן ליצור איתנו קשר, לולא המלכות והתפארת של בני האדם.
אני קריון המאוהב באנושות,
וכך הוא הדבר.
** הארה **
ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.
© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר