מידע חדש – אפריל 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

על התקשורים להיות עקביים/לכידים בין המתקשרים השונים, במידה והם מתקשרים באותו ה'שדה', זה אינו 'שדה' שנמצא בשדה בחוץ, בטבע, זהו 'שדה' המקיף את כולכם, המלא באהבה, חמלה, ונדיבות מהמקור הבורא היוצר, שחלק מכם מכנים האל, זהו המקום ממנו מגיע תקשור.

אתם עשויים לומר שתקשור מגיע ממקורות כה רבים, אולם המדוייקים והאמיתיים הם אלה המלאים באהבה וחמלה מהרוח. אולם ה'שדה' הוא מקור רב מימדי של הפוטנציאלים על הפלנטה הזו, מאחר והוא כולל את כל התודעה של הנשמות כאן. המהולים באהבה ובחמלה של הרוח, ומשתרע מעבר למה שאתם מכנים המעטה/צעיף ו'נוגע' בפניו של הבורא היוצר.

משם מגיע המידע שלנו, יקרים, אם אתם שומעים תקשורים מאנשים האומרים שהם מתקשרים והם מלאים בפחד או אגו, המבקשים מכם לעשות דברים בלתי הולמים או ללכת בעקבות מערך חוקים מסוימים – הזהרו… המסרים האלה אינם מתקשרים מן ה'שדה'.

 

מגיע מידע חדש עבור הנשמות העתיקות

 

ה'שדה' שאנחנו מדברים עליו מתחיל להיות יותר עקבי/לכיד וזוכה להכרה על ידי הנשמות העתיקות. ישנן נשמות עתיקות מאוד ב'מחלקת הנשמות' שמאזינים למפגש הזה, הם מגלים ענין ומגיעים ליום שלם של מדיטציה ותקשורים, ויש להם בגרות בנוגע לדברים רוחניים שיתכן ואין לנשמות אחרות. זו בגרות שמגיעה כתוצאה מניסיון, תרגול, הוראה, לימוד, ושיעורים רבים מיחידות חיים רבות.

נשמות עתיקות אינם בני אדם טובים יותר מאשר נשמות צעירות, המשמעות היא פשוט שהם היו בפלנטה ארץ מספר פעמים, והם בעלי ניסיון רב יותר, ממש כמו שאתם רואים את אלה שכבר למדו בבית ספר ואת אלה שטרם הלכו אליו.

גם אלה וגם אלה הם בני אדם יפהפיים ואינטליגנטיים, אולם לאלה שבגרו יהיה ניסיון רב יותר ואתם תפנו אליהם בשל חוכמתם. אלה הם הנשמות העתיקות, ואלה משתתפים באופן כללי באירוע הזה כעת או קוראים את הדברים מאוחר יותר.

 

ברצוני לספר לכם משהו שהתחיל למעשה לפני מספר שנים אולם הוא בעל משמעות רבה לגבי היום. זהו משהו שציפינו לו, ושלא בהכרח דיברנו אודותיו לפני כן.

רבים מהנשמות העתיקות הקוראים דברים אלה מחשיבים את עצמם למתקשרים, לאינטואיטיביים ולמרפאים. ואכן אתם כאלה ואין כל שאלה לגבי זה. זה חלק מהבגרות שלכם. עברתם מצבים רבים ביחידות החיים הקודמות, במקום שתצטרכו ללמוד ואתם ביחידת החיים הזו. יתכן ואתם מחשיבים את עצמכם לכאלה המקבלים מידע כרגע. זוהי דרך נדושה תכונה לומר שהאינטואיציה שמתחוללת מן ה'שדה' מגיעה אליכם בדרך רב מימדית וממלאת אתכם בפוטנציאל ומידע. זה שונה מלרשום הערות במהלך הרצאה…

ישנם אלה מכם הנפתחים ממש כעת למידע שאתם מרגישים שהוא חדש, יפהפה, מעמיק ומשהו שעל העולם לדעת אודותיו. ואתם שואלים את עצמכם כיצד קריון היה יכול לדעת שמדובר בכם – והסיבה היא שאין מדובר רק בכם, יקרים, זה משהו שקרה לנשמות עתיקות ברחבי העולם, ברבים כל כך על הפלנטה שהיו משתתפים בפגישה שכזו.

אתם מקבלים מידע שמעולם לא ראיתם אותו כתוב בשום מקום, ומתחילים 'להוריד' מידע חדש עבור זמנים אלה. אתם עשויים לכנות חלק מהמידע כשפת אור, וחלק מהמידע הוא תפישתי, מימדי שאיש לא דיבר עליו.

אתם מתחילים לראות את מה שיתכן והוא איזון של הצ'קרות – אזורים בתוך הגוף האנושי שהם בתוך האזורים שלמדתם אודותיהם כל חייכם, שהם הרבה מעבר לאזורים הקלאסיים של איזון הצ'קרות. כך שיתכן ואתם רואים בפעם הראשונה את ההרחבה של 'המרכבה האנושית', אותו ה'שדה' סביב האדם, שהיה ידוע עוד מימי התנ"ך בספר מלכים ב', כאשר אליהו חשף זאת לפני אלישע שרשם ותיעד כיצד זה נראה ומה זה. אלישע למעשה ביקש את היכולת הזו – 'חלק כפול' ממה שהיה לאליהו. וכאשר אליהו עלה בסערה השמימה, לכאורה בהזמנה, אלישע ראה שדה עצום של אנרגיה של אור לבן שהגיע עד לרוחב של 8 מטרים. נראה היה שאליהו רכב בתוכו, ועלה השמימה.

וישנם אלה המאזינים וקוראים זאת המתחילים לזהות זאת, כיצד זה נראה, את הדפוסים, את הצבעים שלא ניתן לראותם באמצעות העין האנושית, את התדרים והתכונות שעוקבים אחר דפוס של צליל וצבע, את אותו הריקוד בתוך 'המרכבה' שאיש לא ראה לפני כן – קיימת שם תנועה, יקרים, זה אינו משהו סטטי! זה רוקד…

חלק מכם רואים זאת ומתחילים לדווח על כך, חלק מכם הרואים זאת נכנסים פנימה ונוטלים את המידע מכיוון שהוא פלנטרי, ושייך לאנרגיה של כדור הארץ.

אתם רואים בפעם הראשונה את גאיה על כל רבדיה, בתוך המרכבה. וכתגובה לכך אתם יושבים בשקט עם גאיה, ועושים מדיטציה במשך כל היום. מכיוון שקיים שם מידע עתיק שמתגלה מחדש. כדור הארץ, הטבע, הוא חלק עיקרי בעבודה עם המין האנושי עצמו. שאלו את הילידים אודות זה, והם יספרו לכם על מורשת המידע שלהם אודות העובדה הזו.

 

אנחנו מדברים אודות אלה שעושים מדיטציה ומתקשרים מדי יום, אנשים שאולי אינם מובנים על ידי אלה שמסביבם התוהים מה הטוב שכל זה עושה עבור מישהו, ותהיה זו חושפת אי הבנה לגבי התהליך הזה. מדיטציה לא נועדה רק לשפר ולהעצים את האדם. המבקרים אינם מבינים שאנרגיה זו של הנשמות העתיקות מגיעה היישר אל תוך הפלנטה שמגיבה ומדברת אליכם מאחר והיא למעשה חלק מן ה'מרכבה' של המדיטציה הזו. זו אינה תגובה לינארית. מעטים מכם מרוממים למעשה את הרטט של האזור שלהם כולו מכיוון שכה רבים מכם מוכנים לשבת בשקט ולראות את מה שטרם ראיתם ושאיש לא ראה..

זוהי תחילתה של יכולת ראיה חדשה!

 

דיברנו על הדברים האלה, אולם מעולם לא כיווננו במדויק לנשמות העתיקות האלה המתעוררים. זהו גשר שניתן כעת למעבר, והוא נפתח.

כאשר הפלנטה הזו תתחיל להיות שקטה ודוממת, ללא כל פעילות, עם מעט מאוד זיהום, כל הפעילות וה'רעש' וכל הדברים שהושקטו כעת לרגע בזמן – במרחב הזה כל הדברים החדשים האינטואיטיביים האלה שלא יכלו לעבור לפני כן מתחילים לזרום לעבר הנשמות העתיקות.

האם אתם כבר מתחילים לזהות ולהכיר מעט מההגיון והסיבה שעומדים מאחורי מה שמתרחש על הפלנטה הזו ומדוע זה הושקט? זה רק לזמן מה, יקרים, זה יעבור…

אולם כרגע, במקום הזה של העצירה, דברים מתחילים 'לעוף' דרך המעטה/צעיף הזה אל תוך האינטואיציה והתודעה של הנשמות העתיקות. בלוטת האצטרובל של הנשמות העתיקות מתחילה להיות מאוד פעילה ומתחילה להעביר מראות לאלה שרואים מראות, שהם ה'כלים' עבור זה, הערוצים עבור זה, הריפוי והמרפאים עבור זה.

תהליכים חדשים מתחילים להתרחש אפילו למרפאים שעשו זאת במשך 40 שנים ויותר, והם תוהים כיצד זה קרה והאם החמיצו זאת עד כה.

היה שם 'עוד' כל הזמן, אולם זה מה שקורה, יקרים, כאשר אתם משקיטים את עצמכם, מרפאים, ומתחילים להתבונן בעבודתכם שלכם ומתחילים לראות שיתכן והיא אפילו גדולה יותר מאשר מה שחשבתם. זה יפהפה, זה כמו שינוי ערוצים ברדיו שלכם מתדר אחד לשני, ואתם מתחילים ללמוד אודות זה, להתחבר לתדר החדש ולנוע קדימה ופנימה.

 

אולם עליכם לדעת משהו אזוטרי, בני אדם יקרים החווים את הדברים האלה:

אתם עדיין בני אדם מן המימד השלישי. חלק אומרים שאתם מן המימד הרביעי, שעל פי המדע הוא.. זמן. למעשה אתם מתהלכים במימד הרביעי, שהוא הזמן על פי המדע. זו המציאות על הפלנטה כעת. וכל דבר מעבר לכך היא רב מימדיות שמתחילה להתרחש לרבים כל כך מכם. אתם מתחילים לחוש זאת, לשמוע זאת, להרגיש זאת, ולנוע לעבר מימדיות רחבה יותר.

חלקם אמרו לך שהפלנטה עוברת עכשיו למימד החמישי. יתכן וזה הגיוני אם הייתם נע בצורה ליניארית, אבל אינכם נעים כך. כעת אתם מתחילים להרחיב את התפישות לכל הממדים, בהדרגה. קשה להסביר זאת. חשבו על כך: אתם מגיעים מעולם של שחור-לבן.

הצבע מגיע, אולם עולמכם לא יעבור לפתע לצבע. תפישתכם תתחיל לראות בהדרגה את הצבעים 'המושתקים', בדרך לצבע מלא יום אחד. קיומכם במימד הרביעי הוא שחור ולבן. אולם כניסה לצבע אינה אומרת שתקבלו צבע אחד בכל פעם. במקום זאת, אתם נכנסים בהדרגה לכל הצבעים. כך המימדיות פועלת. ברגע שאתם עוברים את אלה הליניאריים, אתם מפסיקים לספור…

 

דרך חדשה לספוג מידע

 

היו מודעים לכך שלאלה מכם המקבלים את המידע מן הסוג הזה תהיה נטיה פשוט לתעד זאת באופן אקדמי. כלומר, לו לדוגמא, הייתי לוקח אתכם לסיור בעיר, הייתי מפנה את תשומת לבכם להביט על המבנה הרב מימדי הזה, ומבקש מכם להביט בצבעים היפים, מבקש לספר לכם על כך, וכתלמידים טובים לכתוב על כך, לצייר זאת, לשיר אודות זה, ואתם תאמרו שזה יפהפה, זה בסדר, אולם אז אספר לכם שישנו מבנה אחר ממש כאן לידו, ואבקש שתתבוננו במבנה הרב מימדי השני הזה שיש לו את כל הדברים האלה, וצורות שונות שטרם ראיתם… ולפני שתתבוננו במבנה הראשון והשני, יגיע המבנה השלישי, והרביעי – אתם תתחילו למלא כמויות של ניירות בהערות לגבי המידע הזה. ולאחר שתסיימו להפנות את תשומת לבכם לכל זה תאמרו שזוהי תרומתכם לפלנטה, שאתם יכולים לראות את הצבע החדש שמגיע לפלנטה ותלכו לנוח …

וכל אלה שיתבוננו בכך יאמרו שזוהי תמונה יפה מאוד … אולם ישאלו את עצמם מה הם אמורים לעשות עם זה? [קריון מצחקק בהנאה..]

זו תמיד הייתה הדרך. אתם לומדים על כך, ואז אתם מלמדים זאת, ואז אתם מתבוננים עוד קצת. אנשים אזוטריים זוכים לעיתים קרובות לביקורת על כך שהם אינם מקורקעים או שאין להם דרכים לפעולה לעזור לשאר האנושות. במקום זאת, הם פשוט יושבים ועושים מדיטציה או מדברים על דברים שאינם נראים ונשארים במעגלים שלהם.

 

ברצוני שתעצרו לרגע, הכנסו פנימה.

כל אחד מכם שהגיע למסקנה שקיים משהו נוסף לראות, 'עוד', שפת האור, רב המימדיות, הדברים הרב מימדיים שאתם רואים, הצבעים, הרבדים והשכבות הם אמיתיים – עצרו לרגע!

עם כל דבר מהדברים והתפישות הנ"ל מגיע מידע נוסף שצף מתחתם בשכבות… אל תנועו לדבר הבא ותאמרו 'כמה יפה', או תכתבו ותדווחו על כך, תציירו זאת, או אפילו תעשו על כך מדיטציה. כל דבר מהתפישות החדשות האלו מגיעה עם פעולה! זה לא נועד רק לידיעה, זה נועד שישתמשו בזה ויחוו זאת.

הסיור בעיר ממשיך כאשר אתם מתבוננים במבנה ומתפעלים מיופיו, קיימות תוכניות כיצד לבנות אותו, ואתם לא ידעתם על כך [קריון מצחקק בהנאה…]

 

לכל חזון שיש לכם ישנו משהו עבורכם שמשלים אותו – פעולה וחוויה. וגם מגיע אתו משהו עבורכם על מנת שתלמדו אותו את האחרים, מכיוון שאתם הם אלה שרואים זאת. זו כלל אינה הדרך הישנה של הדברים, זה אינו ידע אלא יותר חשיפה של חשיבה חדשה.

אולם בעקבות המציאות הלינארית של המימד הרביעי הזה, אינכם רואים זאת, אינכם רגילים לראות זאת. אתם רואים את התמונה, את המושג, את הצבעים, אתם שומעים את מה שאתם שומעים, טועמים זאת, ונעים הלאה לדבר הבא מבלי להבין שהנתונים קיימים מתחת לכל זה, זה היופי של פריט שניתן לפעולה ושמגיע עם כל רובד שאתם רואים ומלמדים אודותיו. כאשר אתם 'נכנסים למבנה', זו מטפורה של החיפוש אחר המידע שבפנים.


היופי שבפריט אישי שעשוי לפעול מגיע עם כל שכבה אחת שאתה רואים ומלמדים. פריט שניתן לפעולה פירושו 'משהו שאתם פועלים לפיו.' המידע הרב מימדי החדש מכוון אליכם – השדה שלכם – והוא נועד עבורכם שתשתמשו בו. זה נועד עבורכם, כנשמות עתיקות, להשתמש ואז ללמד או להראות כדוגמא. כל זה חדש, ועשוי לבלבל את חלקכם שרק מתחילים לחוות זאת.

ולכן יקרים, ברצוני שתשובו לאחור ותתחילו להבין כיצד אתם בונים את המבנה הזה, מהי המשמעות שלו, כיצד בני אדם ישתמשו באמת במשהו שאתם רואים, מכיוון שזו הסיבה היחידה שאתם רואים זאת! לא ניתנת לכם יכולת ראיה נוספת רק מכיוון שאתם נשמות עתיקות חביבות… זה ניתן לכם כך שתוכלו ללמד זאת, לדבר על כך, לכתוב על כך ולהסביר זאת! הנה המשמעות של זה…

הסיפור בספר מלכים ב', אודות עובד האור אליהו ותלמידו אלישע, אודות אליהו שהלך בשדה והפך לאור, והמרכבה האנושית שלו שזהרה ונראתה בפעם הראשונה, עלתה מעלה, ולאחר השתררה דממה. הסיפור היה יכול לעצור שם, ובאלישע הנדהם שהמורה שלו נעלם, והוא תוהה מה קרה, האם עליו לדווח על כך, מי יאמין לו, מהי המשמעות של כל זה, וכיצד לכנות את רכב הרוחניות שהוא ראה?

אולם במקום זאת ממשיכה ההוראה שמסבירה את המשמעות של המרכבה, מהי המשמעות שלה עבורכם ומה אתם יכולים לעשות איתה.. כיצד תוכלו להשתמש בה ומה קיים בתוכה … אלישע אכן דיווח על כך, העניק לה שם, והמשיך לחקות את כל מה שהיה המורה שלו, ואת מה שהוא לימד אותו, והפך למאסטר בפני עצמו!

במקום רק פשוט לדווח עד כמה היא יפה ולראותה נעלמת בשמיים, היא הופכת לפריט הניתן לפעולה שמלמדים אודותיו, על הצורות מסביבה, על הגיאומטריה מסביבה, ומה היא מכילה. וישנם מורים, יקרים, שלימדו זאת במשך שנים.

וכעת מגיע הגל השני, שנועד עבור הנשמות העתיקות.

 

כאשר המורה פגי פניקס דוברו ראתה בעיני רוחה בפעם הראשונה את 'רשת הכיול האוניברסלית', בחזון שהיה לה, היא לא רק פשוט ראתה זאת, ביקשה שאמן יצייר לה את מה שראתה, והמשיכה הלאה.. היא ראתה את הפריטים שניתנים לפעולה בתוך זה. עם החזון הזה הגיעו ההוראה והלימוד, שלבים ורמות לגבי משמעותם של הדברים, כיצד להשתמש בזה, מהו הצעד הבא. למה זה באמת נועד ומה זה מעורר בתוך האדם, מהו קו הסיום כאן? מה עושים עם זה?

 

לאלה שניתנות להם כעת יכולות הראיה והתפישות הנוספות, יקרים, יש משהו שעליכם לדעת אודותיו, מכיוון שמצוי ועטוף שם מסר בכל תפישה אינטואיטיבית לגבי מה שעליכם לעשות עם זה, מהו הפריט הנוסף שניתן לפעולה, כיצד משתמשים בו ומהי המשמעות שלו.

ולפעמים, היו מוכנים – זו אינה עבודה. האם רק קיבלתם רובד חדש של אהבה, או רובד של חמלה, או רובד המבקש מכם רק לשבת ולהרגיש אותו לפני שתעברו לרובד הבא. זה ניתן לפעולה. הבנה היא פעולה ומתחילה להסביר מושג שדיברנו עליו פעמים כה רבות בעבר: פעולה חומלת. עם כל יכולת ראיה נוספת שיש לכם ישנם דברים לעשות עם כל צבע, עם כל צורה, עם כל שפה, עם כל אור.

זוהי משימתם של הנשמות העתיקות של היום – בתחילה לדעת זאת, לאחר לגלות את רובד הפעולה, ולאחר מכן לחשוף זאת.

אלה הם הדברים שהם חדשים היום, שאתם מתחילים לראות ולתפוש אותם באופן אינטואיטיבי, ושהם שונים מיום האתמול או מהיום שלפניו, והם שייכים לאלה המשתתפים במפגש הזה או לאלה הקוראים זאת לאחר מכן. אחרת לא הייתם כאן.

 

אני קריון מהשרות המגנטי, אני מאוהב באנושות ומסיבה טובה.

ברוכים הבאים לשינוי האמיתי! אתם תעברו את זה. ברצוני לפגוש אתכם שוב, יתכן שבעוד שנה או במועד מאוחר יותר, ולשמוע מכם מה למדתם, יקרים, ולדבר אודות השיר שמושר ממש עכשיו ושנושא את שמכם, מכיוון שאין כל טעות שאתם נמצאים כאן [קריון מצחקק בהנאה..]

 

וכך הוא הדבר.

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר