חדר המלך – אפריל 2019
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

אנחנו נמצאים בפירמידה הגדולה במצרים, בתוך לשכתו של המלך.

שותפי (לי קרול, ת.ג.) כבר הביא אותי לכאן פעמיים נוספות בעבר. היום אבקר כאן שלוש פעמים (החלל קטן מלהכיל קבוצה גדולה, ת.ג.), והמסר שיועבר לכל קבוצה יהיה זהה, כך שאף קבוצה לא תחסיר את האינטואיציה והמסר שאעביר היום.

 

ברצוני לבחון דבר מה היום, ולאחר להוביל למקום אחר שאינכם מצפים ממני שאוביל לשם.

אתם נמצאים במקום שהוא מאוד פופולרי על הפלנטה, אלפים של בני אדם צעדו במעלה השיפוע, נכנסו וישבו במקום הזה, לא כולם חווים את השקט שאתם חווים כרגע, לא כולם זוכים לזמן להרהר על המקום הזה כפי שאתם עושים – יש רעש רב כאשר המקום פתוח לכלל הציבור, מכיוון שנראה שהחדר הזה רוטט ומהדהד באופן מסוים.

 

אני פונה כעת לאלה מכם שהם מעל גיל 50, שחיו 'חצי מאה' – הנוכחים כאן או הקוראים מאוחר יותר – וברצוני לשאול אתכם במיוחד אודות זמן, ואתם תאמרו שחייתם זמן רב.

וזה נכון, על פי השעון, אולם מה תודעתכם מספרת לכם על כך? ויהיו אלה שיקחו נשימה עמוקה ויאמרו שנראה כאילו הם סיימו את בית הספר היסודי שלהם רק לפני רגע… כאילו כל הגדילה שלהם, כל אלה שאהבו ואיבדו, הכל קרה רק לפני רגע…

 

אתם מתחילים להבין שלתודעה של בני האדם אין שעון, כמו השעון המכני שמייצרים בשוויץ.

התודעה שלכם אינה רואה זמן בשום דרך, בשום מקום שהוא אפילו קרוב למה שסיפרו לכם אודותיו.

זהו נושא לימוד ומחקר עיקרי בפיסיקה. הידעתם זאת? איינשטיין הוכיח שזה אפשרי שזמן משתנה!

כל מה שעליכם לעשות הוא לנוע מספיק מהר כך שתוכלו להאט זאת עבור עצמכם…

זה מוכיח שזמן אינו משהו אבסולוטי ומוחלט, ושיש לו מורכבויות שאין לכם שום מושג לגביהן.

התודעה היא כמו מכונת זמן. אתם יכולים לעבור באופן מיידי לאחור, לחיות שם, וזה ולכאורה כאילו לא חלפו 50 שנה.

יתכן ואתם רק בני 30 שנים או פחות, וגם אתם מבחינים שהזמן עובר מהר מאוד.

 

מה אם הזמן קיים כולו במקום אחד, או בסוג של מעגל שסובב, כפי שפועל השעון, ועם זאת זה יהיה שונה כאשר תעמדו במרכזו של השעון…

האם ידעתם שהחוקרים שעובדים עם מאיץ החלקיקים, אותו המכשיר הענקי שגורם לסיבוב מבנה האטום ועוקב אחר הפרוטונים – הם מחפשים אחר חלקיקים של זמן? הם משוכנעים שקיים זמן בתוך חלק מרמת המבנה של האטום, וזה חייב להיות כך, מכיוון שזה חלק מהחוקים לגבי האופן בו רטט עובד.. וכאשר הם ימצאו מה זה, והיכן זה נמצא, הם יגלו שיתכן ואפילו ניתן לתמרן אותו.

 

האם תהיו בהלם מעצם הידיעה שגם במצרים נערכו ניסויים הקשורים לזמן? זה התבצע ללא טכנולוגיות גבוהות ביותר, ללא הידיעה אודות מבנה האטום, ואם תתהו כיצד זה היה אפשרי, ברצוני לשאול את תודעתכם, יקרים, האם עליכם לדעת אודות מבנה האטום על מנת להבחין שהזמן חולף מהר בחייכם?

הם ערכו ניסויים חכמים על מנת לקבוע אם זמן היה משהו פיסי – יתכן שתחשפו את הניסויים האלה ותכירו למעשה מה הם עשו, ויתכן ותהיה לכם הערכה גדולה יותר כלפיהם ולגבי מי שהם היו, מה הם היו מסוגלים לעשות ולהשיג, עם מתמטיקה המבוססת על 12 (במקום המתמטיקה העשרונית המוכרת לנו, ת.ג.) ועם אינטואיציה רבה כל כך לגבי האופן בו היקום באמת עובד….

 

ברצוני לעשות כרגע משהו מתוך כבוד והערכה, שלא רבים עושים זאת לעתים קרובות. מתוך מאות האלפים שמגיעים לכאן, מעטים עושים את מה שאנחנו עומדים לעשות.

רובכם מסכימים ומאמינים שהנשמה היא נצחית.

לו הייתם שואלים אנשים מצרים מהתקופה ההיא של בניית המבנה הזה, או את הכמרים שלהם או הרופאים, או אפילו את הפרעונים שלהם, לגבי נצחיותה של הנשמה, כולם היו מביטים בכם ומספרים שכל מה שהם עושים קשור לנצחיותה של הנשמה, שאנשים מבלים זמן מה על הפלנטה, ולאחר כולם עוברים אל החיים שלאחר המוות.

הם תארו את החיים שלאחר המוות בצורה קרובה מאוד למה שחושבים כיום אנשים מכל מערכת אמונה, המתארים את מה שקורה לאחר המוות כגן עדן מלא יופי, בו לא מזדקנים לעולם..

זה דבר אינטואיטיבי, יקרים, כל אדם על הפלנטה מהרהר בכך. זו ידיעה שמובנית בתוככם – הנשמה היא נצחית, ואילו גופכם אינו נצחי, והנשמה ממשיכה.

 

 

 

 

 

המבנה וארון הקבורה שנמצא מאחורי קשורים למושג שהנשמה נצחית. וזו אינה מיתולוגיה, זוהי מציאות רוחנית. ולכן גם אתם מאמינים בכך, בשנת 2019.

אם כן, הבה נבחן את מה שאתם מאמינים בו:

האם האדם שנמצא בתוך ארון הקבורה וגופו שוכב שם – נמצא עדיין כאן? אתם תשיבו שהוא נמצא, אך לא בגופו, ושנשמתו נמצאת במקום כלשהו כאן. המסתורין בדברים רב מימדיים הוא שאין מקום או מיקום מחוץ לחשיבה התלת מימדית. לאנרגיה רב מימדית יש יכולת להיות בכל מקום. גם הפיסיקה לומדת זאת ומכנה זאת שזירה/הסתבכות.

אם כך, יתכן והאדם שהמבנה הזה נבנה עבורו ושוכב בארון הקבורה הזה, נמצא עדיין כאן.. האם זה משנה שחלפו אלפי שנים? זה היה חלק מ'הניסוי בזמן' שנערך במצרים, וביקש לבדוק האם הזמן נע במעגל, האם זה אפשרי שניתן לראות זאת באמצעות מתמטיקה. לפיסיקאים שלכם כיום אין תשובות לשאלות אלו מכיוון שאין להם את האלגנטיות של המתמטיקה שהיתה למצרים.

 

הבה ונהפוך את הדף.

ברצוני להזמין את המלך, ואתם תשאלו מי זה, המקום מכונה 'לשכתו של המלך', אולם ארון הקבורה נועד לפרעה, שמשמעותו משהו אחר והוא אינו ממש שם (זה היה כינוי ותואר למלכי מצרים העתיקה שנחשבו לאלים, ת.ג.), אם כך הבה ונקרא לרגע למלך, זה ששוכב בארון הקבורה, לא באמצעות סיאנס אלא באמצעות דרך יפהפיה ונדיבה ומתוך הבנה שעבורו ועבור נשמתו הזמן אינו קיים.

הבה נזמין אותו ונדבר איתו מעט, אלא שלא נקרא לו בשמו.

 

"מלך יקר, אנחנו נמצאים במקום מקודש, ואיננו נמצאים כאן על מנת לפגוע בו, אנחנו נמצאים כאן על מנת לכבד אותו. בוא והצטרף אלינו רק לרגע, הייה בטוח איתנו.

מלך יקר, לא נציין את שמך מכיוון שחלק מאיתנו יודעים שזה אינו השם שאמך העניקה לך [קריון מצחקק בהנאה..] זה השם שהעניקה לך השושלת שלך. ובהפסקות וההפוגות במקום בו אהבת את אמך ואביך, כאשר הם גידלו אותך, הם קראו לך בשם אחר… אנחנו יודעים זאת, כך שכל שם שנבחר עבורך לא יהיה מדויק, כך שפשוט נכנה אותך, 'אח'…

אח, אנחנו נמצאים במקום הזה בו הם הניחו אותך כך שתעבור לחיים שלאחר המוות. זה שייך לך. הוא נושא את שמך. זהו החדר שלך ואנחנו מספרים לך שאנחנו מכבדים אותך, ואתה בודאי יודע זאת.

אלא שעלי לספר לך משהו, מלך, כמעט כל כדור הארץ יודע אודותיך ומכיר אותך – ניתן לראות את הקבר שבנית אפילו מן החלל [קריון מצחקק בהנאה..] אתה הרבה יותר מקובל היום מאשר אי פעם, וכמובן שידעת זאת מכיוון שנשמתך היא נצחית.

אם תוכל להישאר איתנו רק לרגע, נעשה משהו שאנחנו עושים לעתים קרובות בתקשורים אחרים – ברצוני לקחת את המילה 'מלך' ובאנגלית – KING – ולהעניק משמעות לכל אות, נכון להיום, ונעניק את אחת האותיות עבורך, אדוני, ומה שתעביר לנו יועבר גם לשתי הקבוצות הבאות שישבו אתי בחדר הזה וגם יכבדו אותך, ולא ישחיתו או יעשו משהו מעבר לכבד את חייך וכל מה שקרה לך כאן, כבן אדם.."

 

האות K – ידיעה או ידע (knowingness / knowledge)

 

הכוונה לידיעה או לידע שהיו מסוגלים לבנות את המקום הזה.

קיימת הכרה במסתורין אפילו כיום, בעולם עם הטכנולוגיה הגבוהה, שעל מנת לבנות את המקום הזה היתה חייבת להיות ידיעה מעבר למה שהיה ידוע לאלה בשנים ההן.

ישנם אלה שיאמרו שניתן לעשות כל דבר עם מספיק זמן ומאמץ, אולם זה אינו יכול להיעשות ללא התכנון המתמטי, ללא האדריכלים שהשקיעו שנים על מנת לתכנן ולבנות זאת. וישנה כאן חידה גדולה, זה לא נבנה רק על ידי הנחת לבנה על גבי לבנה, כפי שאולי תאמרו…

חשוב איזו לבנה מונחת ראשונה ואיזו לבנה מונחת אחרונה, כך שהן לא יוכלו לזוז ושיהיה בלתי אפשרי להוציא אותן ממקומן. חשוב לשים לב ולתכנן מהן המידות החשובות… ויש עוד הרבה!

 

.."אנחנו חוגגים את הידיעה, וזו היתה התרבות שלך, אדוני, ואנחנו מביטים עליך ועל מה שיש כאן, ואנחנו חוגגים את האות הראשונה, את הידיעה…"

 

האות I – השראה inspiration))

 

מי היה בעל הרעיון לבנות זאת, וכאשר הוא הוצג לראשונה האם האנשים 'גלגלו את עיניהם' [קריון מצחקק בהנאה..] או אולי הם אמרו שהם יכולים לעשות זאת..

כמה מהאדריכלים נפגשו ואמרו שהם יכולים לעשות זאת, אולם כנראה שלא בימי חייך – אולי הם צדקו ואולי הם טעו..אולם זה אינו משנה, מכיוון שמה שחשוב הוא שהיא נושאת את שמך! השם שלך שנושאת הפירמידה ישאר לתמיד. התרבות יודעת ומכירה את השם הזה.

 

האות N – תווים notes))

 

"את משמעותה של האות הבאה נאפשר לך, המלך, לספק לנו – מה היית רוצה שנדע אודותיה?

כל מה שתעביר בזמן זה במישור האתרי הזה שביכולתי לשדר, יועבר באופן זהה לכל הקבוצות.

אם כך מה היית רוצה שנדע אודות האות N?.."

 

[קריון מצחקק בהנאה..] המלך צוחק ואומר שהמשמעות היא notes

"מלך, האם הכוונה היא שכתבת הרבה תווים?.." קריון מספר שהמלך צוחק עוד יותר, ושואל אותנו האם אנחנו חושבים שהפירמידה הזו היא אודות קול? שהרי כל דבר יכול להפיק קול..

למעשה מדובר על תווים, התווים המוסיקליים בסולם התווים, הרטט שאתם מכנים מוסיקה.

 

"ואיזה תו או תווים היית רוצה שנדע עליהם? והמלך משיב שהכוונה ל 440 רטטים/תנודות בשניה (440 הרץ, ת.ג.).

האם אתם מזהים דמיון ל 4 ששוחחנו עליו לפני כן, יקרים? (ארבעת עמודי האמת למקדש האישי, ת.ג.) הנה הוא מופיע שוב..

אלה העוסקים במוסיקה יזהו זאת – המלך העניק לנו סוד, הכוונה היא לתו A.

האם הבחנתם ש 440 רטטים/תנודות בשניה (440 הרץ, ת.ג.) הוא התו שכל התזמורות הסימפוניות מתכוונות אליו ברחבי העולם?

440 מחזורים בשניה מייצגים במוסיקה את האות A שהוא התו הראשון בסולם המוסיקלי ('לה', ת.ג.) – איזה סנכרון! [קריון מגחך..]

והמלך רוצה גם לספר לכם שהחדר הזה מכוונן ל 440 מחזורים בשניה, ואם תחדירו לכאן את הטון הזה באופן טהור עם מתנד (מעגל היוצר אות מחזורי, ת.ג.) המוגבר בחדר הזה, הוא יכפיל וישלש את עצמו, ויהדהד גבוה יותר מאשר שאר הרטטים – מכיוון שהחדר הזה עוצב ותוכנן עבור 440 מחזורים בשניה.

ויש עוד…

המלך גם מבקש לספר לכם שיתכן והחמצתם משהו – ארונות הקבורה שהוזזו מכאן ונלקחו למוזיאונים, מהדהדים כולם ב 440 מחזורים בשניה.

כל מעצב במצרים שבונה דברים כאלה יודע זאת. עליהם להדהד.

 

מעניין שקיימים קברים שאינם מהדהדים. זה נועד למטרה אחרת לגמרי – יש בתוכם אל, אין בתוכם בני אדם.

 

במקדשים של בני האדם קיים נוהל תקני, ואחד מהם הוא לגבי תווים, קולות, צלילים, ואם תגלו את תדרי התהודה של חלק מן החדרים – המספרים יגלו לכם רבות אודות המטרה שהם נועדו לה..

 

"..תודה לך אדוני…"

 

האות G – גדולה grandness / greatness))

 

"המלך, אפשרת לפלנטה הזו לראות את הגדולה, אנחנו מכבדים אותך וברצוננו להיות כמה מהמעטים האלה שיודו לך על תפקידך בחייך, על מה שהשגת ומה שעשית כבן אדם, בתרבות שעבדת איתה ועזרת לשלוט עליה – כפי שעשו אבותיך וצאצאיך.

איננו מדברים על התודעה שיתכן והיתה כאן או על עבודותיך, אלא יותר על האופן בו פעלת בכל זה כבן אדם, כיצד הרגשת עם מותם של חברים, כיצד התמודדת עם הדברים וחוסר הוודאות והנושאים שהיו בזמנך.

וכאשר הגיע הזמן, שכבת במקום קטן מאחורי, ואנחנו מכירים בכך ומצדיעים לך, אדוני. זהו מקום מנוחתך האחרון, ואנחנו נמצאים בתוכו. ואנחנו כה מרוצים על שאפשרת לנו להיות כאן בשלווה, בשקט ובאהבה.

 

מאדם אחד לאחר, דרך הענקיות העצומה של הזמן, שהיה ..אך אתמול…

הרהרו בדברים האלה, יקרים, מהי באמת משמעותו של זמן. אפשרו לדברים שאתם רואים בשבועות הקרובים 'להתעורר לחיים'. הפיחו בהם חיים!

כאשר תראו את הכתבים שעל הקירות במקדשים, חשבו על אלה שרשמו אותם, הם אינם תמיד רק אומנים, פעמים רבות הם משוררים בדרכם שלהם, ביומיום שלהם. והם מעניקים לכם מידע המספר על חייהם וכיצד נראו החיים בתקופתם.

 

זהו המסר להיום, והוא יחזור פעמיים נוספות בחדר הזה, ביום הזה, כך שאף משתתף בכנס הזה לא יחמיץ משהו מכך..

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר