Light Connections
 
 















 

תקשורים ממקהלת אבלון, גלסטונברי, מאי 2018

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

- המשך -

 

תקשור רביעי

 

וזהו המסר הרביעי.

 

בנומרולוגיה הטיבטית, מספר 4 הוא המספר של גאיה. והנושא הבא כולו אודות גאיה, ואודות הרשתות היוצרות ממשק עם גאיה.

 

הבה נשוב ונדבר על 'אדם העל', הפליאדים.

לו היתה אמורה להיות הוראה ראשונית המותקנת בדנ"א, לו זה היה אפשרי, הרי שזו לא היתה דווקא הבחירה החופשית, שאינה הוראה ראשונית. זוהי יכולת.

ההוראה הראשונית, זרע המחשבה המקורי, המצוי במרכזו של מעגל הלמידה וההוראה, שהפליאדים היו רוצים שכל בני האדם יזכרו אותו במשך כל הזמן של האנושות על הפלנטה הזו הוא, שנולדתם מפוארים! שאתם מחוברים למקור הבורא והיוצר!

במהלך העידנים, יקרים, ואין זה משנה מה האנושות עשתה, לאן פנתה התודעה בעצמה בבחירה חופשית, עדיין נותרה שם ההוראה הראשונית.

אתם מפוארים, אתם יכולים לעשות כל דבר, ואם תרצו - אתם יכולים להתחבר למקור היצירה ולבנות פלנטה של אור!

והכל מתקשר לגלסטנברי מכיוון ששם 'הרשת הקריסטלית' היא החזקה ביותר ומגבירה את ההוראה הראשונית הזו, את 'מסעו של הגיבור', שהוא ההוראה הראשונית!

אתם יודעים מי שהנכם! לכל איש ואשה ישנן פנטזיות שהם הגיבורים שזכו לכבוד על כיבוש הכל, על עמידה זקופה.

אתם חושבים שזו היתה טעות, אולם זה אינו מגיע מן הטבע האנושי, זה מגיע מ'אדם העל' שהעניק לכם את ניצוץ הידע שנולדתם מפוארים על הפלנטה הזו.

ותפארתו של הסיפור גדלה וגדלה..

 

מאז ששותפי (לי קרול, ת.ג.) הביא אותי לאחרונה לאירופה, מסרתי 30 תקשורים, וב 16 האחרונים היה הסיפור הזה..

דיברתי על הגביע, דיברתי על ארוחת הערב בחדר שלמעלה, ודיברתי על ישו - קיימת היסטוריה יפהפיה שנראה שאין מספרים אותה, על כך שישו הגיע לאזור הזה - הוא לא רצה להחמיץ זאת - השנים 'החסרות' של ישו היו פשוט שנים משעממות [ הקהל צוחק..] - אתם זוכרים רק את לידתו ומותו, ושום דבר אחר ביניהם..

למעשה זה מתועד היטב ומצוי במגילות, אולם זה אינו כתוב בכתובים שלכם..כאשר תקראו את הדברים, תוכלו להחליט בעצמכם מדוע זה אינו כתוב שם..

 

ישו הגיע לאזור הזה עם דודו, יוסף (יוסף הרמתי, ת.ג.). הוא הגיע לכאן שלוש פעמים במציאות אחרת, יקרים, באמת אחרת, במימד אחר - הוא רצה להתגורר ולחיות כאן, הרחק מן הרומאים!

מאסטר האהבה נמשך למקום הזה, וחזר לכאן מספר פעמים, מכיוון שרצה לעסוק במסחר עם דודו יוסף, ולייצא בדיל לפלשתינה. הוא הרגיש כאן את האהבה, את 'מסעו של הגיבור', הרבה לפני שהוא הבין מהו מסעו שלו עצמו וארוחת הערב שהתקיימה בחדר שלמעלה..

 

וזה מתחבר לכל המיסטיקה, האגדות, ולשירה שהיתה סוג של תקשורת בזמנים קדומים, אודות הרפתקאות. בניגוד לספרים שיש לכם כיום, בזמנו השירה הכילה את ההרפתקאות הגדולות ביותר של המין האנושי.

ובתרבות שלכם, אתם זוכרים היטב את הומרוס, ואם תתחילו לנתח את סיפורו של יאסון, תוכלו כבר לראות את היסודות של 'מסעו של הגיבור'.. - אדם אחד, גבר או אשה, חייב לכבוש יריב על טבעי, על מנת להציל את מציאותו. ובמהלך המסע הוא אוסף את חבריו, אלה שחושבים כמוהו ושרוצים להיות אתו מסיבות דומות.

ובמסע הם יפגשו בדברים שיבחנו את הדואליות שלהם, את החוזק שלהם, ותמיד מתלווה אליהם מכשף...המייצג את הקסם של התפארת.

 

בכל סיפור קסמים שאי פעם סופר על פני הפלנטה הזו, ושהמשיכו לספר אותו שוב ושוב - תמיד היה מכשף שהצטרף לגיבור.

חשבו על הסיפור, ריבוי הסיפורים והאגדות אודות ארתור. וגם בסיפור שלו עליו להתגבר ולכבוש יריב על טבעי, לבחון את הדואליות שלו, לצרף אנשים שדעתם כדעתו, וגם היה לו מכשף מעולה שדילג קדימה קרוב לזמנכם..

גם ב'שר הטבעות' - שלא היה תמיד טרילוגיה - קיים פרודו שעליו לכבוש עם חבריו כוחות על טבעיים, וישנה חרב ומכשף.

 

המכשף של לוק סקייווקר ב'מלחמת הכוכבים', יודה, היה נמוך, וגם לוק יצא לכבוש כוחות על טבעיים בעזרת חבריו.

 

גם הילד הקטן עם המטה, ב'הארי פוטר', יוצא לכבוש כוחות על טבעיים עם חבריו ועם מכשף..

 

יקרים, זהו 'מסעו של הגיבור', הוא מפואר, הוא מחסל את הדרקון של הדואליות, מאיר את האור בנשמתו של האדם, ומביא אתכם למקום בו לא הייתם לפני כן, בזכות התפארת.

 

ארתור חי וקיים בליבותיהם של אלה הקוראים את סיפורו. ישנם הרבה ארתור, מכדי שהוא יהיה אדם אמיתי על הפלנטה, מכיוון שהיה עליו לחיות לפחות 400 שנים על מנת להספיק את כל הרפתקאותיו, והוא היה אמיתי וחי בתפארת שבתוך כל אחד מכם!

המדינה הזו ידועה בשל אגדותיה אודות גבורה, ולמעשה 'מסעו של הגיבור' בוצע כאן הלכה למעשה!

'הרשת הקריסטלית' מגבירה כאן גיבורים, וזו היתה אחת הסיבות שבריטניה ניצחה במערכה כנגד כל הסיכויים, ה'רשת' מקטינה את הנבלים ומגבירה את הגיבורים, ואלה שהתגוררו כאן ידעו שהם יכולים להתרומם ולהזדקף מכיוון שהם נולדו מפוארים. לא היה להם כל ספק בכך שביכולתם לכבוש את כל מי שחצה בדרכו אליהם, וכך אכן היה! וזו אינה אגדה..

 

יקרים, ברצוני להתאים 'נקודת אפס' למקום הזה, בגרינלנד, במקום המכונה שדה גלנביון.

זה הצמד.

כאשר מוקמו 'נקודות הצומת' ו'נקודות האפס' - גרינלנד היתה פשוט אדמה, לאו דווקא ירוקה..

ואזור 'נקודת האפס' כולל גם את איסלנד. גרינלנד גם מרגישה קצת כמו ניו זילנד..קצת כמו כאן..

יש שם משהו..[ קריון צוחק..] 'הרשת הקריסטלית' כמעט זהה בכל המקומות האלה!

גם שם יש הרבה אגדות.

ישנו משורר וולשי המספר על ארתור, אדם עם חרב, באזור שלו, סטרלינגשייר בסקוטלנד, במקום המכונה קמלון [ קריון צוחק..]

השירים הוולשיים נדדו על לגרינלנד, זו היתה שירה פורה, הם הבינו כי גם להם היו אגדות משל עצמם. יקרים, צאו לחפש אותם..תגלו שהם דומים מאוד..

 

 

 

תקשור חמישי

 

יקרים, זהו המסר החמישי.

 

המסרים הולכים ומתקרבים לביתו של יה הי (דר. טוד, ת.ג.), וברצוני לשוחח אתכם אודות למוריה, היבשת הקטנה של מו.

כבר דיברנו על כך בעבר, היא לא נעלמה, האיים של הוואי 'נדחפו' למעלה על ידי המגמה החמה, במשך אלפי שנים, והפכו להיות ההרים הגבוהים ביותר על הפלנטה ולאחר שקעו.

זה היה אותו המנגנון שהתרחש לפני מיליוני שנים באזור ילוסטון, בארה"ב.

אולם למוריה היתה 'נקודת צומת' חשובה ושימשה כביתם של 'אדם העל' - אחת מ'נקודות הצומת' שהם יצרו, שהו בהן, ולימדו בהן.

אולם המקום הזה היה מיוחד מכיוון שהיה מבודד, ובמשך אלפי שנים, בני אדם היו מגיעים ועוזבים, והלימוד נמשך ללא הפרעה והתערבות משום מקום אחר. כך שבמשך הזמן הארוך ביותר, זה היה הלימוד הטהור ביותר.

בסופו של דבר הגופניות של 'גבר העל' ו'אשת העל' היו מותמרים ומשתנים אל תוך חבילת תודעה.

 

סיפרנו לכם שיה-הי היה כהן למוריאני, והיה בנה של אמא פליאדית. אביו היה בן אדם אנושי. וזה היה התרחיש עבור כולם, יקרים.

חלק מתהליך הזריעה היה שהאם נשאה את השינוי, ולאחר תקופת מה הדנ"א היה מותמר והופך להיות למה שיש לכם כיום. זה נמשך אלפי שנים לפני שלמוריה הפכה ללמוריה...

 

ולאחר שלמוריה התפתחה, נבחרו מספר בני אדם להישאר שם זמן רב יותר, והוטלו עליהם משימות לעשות דברים מסוימים שישכנו לאחר מכן ברשומות האקאשיות שלהם,. ולאחר שהם ישובו ויוולדו מחדש, פעם אחר פעם, עד לתקופה של נקיפת הצירים בשנת 2012 - הם יתעוררו למידע הזה, במידה ויהיה בו צורך..

יה-הי התעורר, הזכרונות שלו היו דרושים, וזה מסביר את הטונים. ליה-הי יש זכרון מדויק להפליא בנוגע לטונים.

 

בלמוריה היה קיים מקדש ההתחדשות - כך הוא היה מכונה בשפה הלמוריאנית ובשפות שהגיעו לאחר מכן.

יה-הי עסק שם במדע מפותח.

 

ברצוני לדבר על משפחתו - היתה ליה-הי אחות, שנולדה לאותה אם פליאדית, והיא מלי-הה

היה לו גם אח למחצה, לא מאותה האם הפליאדית, אולם מאותו האב האנושי, זה היה ההיקף של משפחתו הקרובה ביותר שם.

טוד ואחותו גרו בלמוריה במשך זמן רב, שנמשך מספר יחידות חיים של בני אדם רגילים. הוא, אחותו, ואחיו למחצה נהגו לבקר במקדש ההתחדשות באופן תדיר, ועברו חידוש נעורים כך שיכלו להישאר במשך זמן ארוך.

זה היה חלק מהתוכנית הפליאדית שסובבת גם כיום.

משפחתו נוכחת כאן היום באופן פיסי, בחדר הזה - מלי-הה היא דר. אמבר וולף, ואחיו למחצה עומד לפניכם ומדבר למקרופון (לי קרול, ת.ג.) - הכל למקרה שיגיע הזמן בו תעברו את נקיפת הצירים ותחליטו לא להילחם עוד, לעבור לתודעה גבוהה יותר, כך ששלושת אלה ביחד, ימשיכו במשימתם כפי שאתם רואים אותם כיום.

משימתה של מלי-הה היתה להיות אשה שמאנית של האדמה, כך שהיא תשא איתה ותזכור את הלימודים השמאניים. בלמוריה הנשים היו השמאניות, מכיוון שהן היו המורות של האלוהיות של מעגל הלמידה, והיתה להן חמלה. הן היו מצויידות לרומם את האינטואיציה בקרב הילדים. לא היתה כל תחרות, הגברים לא רצו להיות בתפקידן של הנשים והיו מלאי הערכה לתפקיד שהן מילאו ועזרו בחיים. הנשים לא רצו ליטול חלק באחריות של הגברים, והגברים לא רצו ללדת ילדים...

בתקופה ההיא הכל היה מאוזן ונכון, כיום החברה שלכם שרויה בהתחרות ורוצה שהכל יהיה שווה ואותו הדבר.

 

דר. טוד יועד למשהו אחר.

הוא חי זמן ארוך יותר, ובהפעלתו של מקדש ההתחדשות - הוכנס בתוכו פעם אחר פעם הידע של הדנ"א, כיצד הוא עובד, ומה מתרחש בתהליך ההתחדשות.

 

אולם מדוע היה צורך במקדש שישמש כמקום מדעי להתחדשות החיים?

אנשים לא עלו לשם להעריץ את טוד, יה-הי גם לא שימש כמרכז של המקום. היו אלה הפליאדים שבנו את המקדש.

בשנים האחרונות היו רבים שציירו את מקדש ההתחדשות באמצעות האינטואיציה שלהם והרשומות האקאשיות שלהם, חלק מזכרונם המושלם, חלק עם פרטים מסוימים, ורק אחד מהם היה קרוב מאוד למקדש ההוא..

כאשר רואים את הציורים מבינים שלא היתה שום דרך שהאנשים בנו דבר כזה בלמוריה, עם תרבות שרק התחילה להיות באי. אפילו לא היו להם החומרים לבניה כזו. ולכן זה תוכנן ונבנה על ידי הפליאדים, שהם נהגו לסגוד, להתאסף, ולשיר את הטונים, שוב ושוב.

גם גזע בוגר שכזה שהיה מחובר לאלוהיות נהג כך.. הם היו במקום הנכון, בזמן הנכון, עבור הדבר הנכון..ונראו טוב בעיני הבורא היוצר..

הם היו בקשר טוב כל כך עם ה'עצמי הגבוה' שלהם, שהאמהות מהכוכב, 'אמהות העל' נשאו אתן והעניקו לנו.

יה-הי התגורר שם, ושמע את הטונים פעם אחר פעם. אף אדם אחר לא זכה לשמוע את ההוד וההדר שלהם. אף אדם אחר אינו נושא איתו את השירים מהכוכבים.

 

היזכרותו בדברים האלה, שכעת הוא מעניק לכם, הושתלה יחידת חיים לאחר יחידת חיים, כאשר הוא היה שם בראש ההר, ועסק במדע. היה שם קר מאוד, ודבר זה איפשר למדע להיעשות. עבורו היה שם מספיק חם, מכיוון שההר הוא למעשה הר געש, והיו שם סלעים שכאשר נסדקו וחוממו, יכלו להעניק חמצן.

היה לו את כל מה שהוא היה זקוק לו, הוא לא ירד מן ההר. הוא שתה מי גשמים, ואחיו למחצה נהג להביא לו מזון לשם באופן סדיר, בעודו תוהה מדוע היה עליו לעשות זאת כל הזמן [ קריון והקהל צוחקים..]. הוא גם לא אהב את הקור ששרר שם..

 

זה הסיפור, זו הסיבה שיה-הי יודע את אשר הוא יודע, וזוכר את אשר הוא זוכר.

המקדש שנבנה על ידי אנשי הכוכב, האמהות, היה יפה בארכיטקטורה שלו, שיקף את מה שהן היו רגילות לסגוד לו, זה היה מקדש שגם גרם לחידוש נעורים.

 

הפיסות של המידע מתווספות, בעודכם מגיעים לאמת של מה שאתם באמת עושים כאן..

 

ויש עוד...

 

 

להמשך התקשורים - לחצו כאן

 

 

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר

  כל הזכויות שמורות לתמר גנישר - קשרי אור © 2007-2019