Light Connections
 
 









 

גלגל הלמידה הלמוריאני - דצמבר 2017

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

מכיוון שאני יושב במקום הזה בהוואי, ברצוני להעביר מסר שמעולם לא נמסר לפני כן, תכונות שלא שמעתם עליהן בעבר.

זהו מסר מסויים שיכול להינתן רק כאן, והגיע הזמן למסור אותו, עבור אלה - הנוכחים, ואלה שאינם נוכחים בחדר הזה - שיקחו אותו ויבינו אותו.

זהו מסר יפהפה, המדבר על הלמידה מהאמהות הפליאדיות - כיצד זה נעשה, מה נלמד, מדוע לימדו זאת, ו.. מי למד זאת.

מסר זה לא היה יכול להינתן אלא במקום הזה, בראש ההר, שם התרחש הכל.

הלימודים לא התרחשו בראש ההר, הם נערכו בחוף - אולם זהו ההר, אתם כאן ואני כאן.

לא יכולתי להעביר מסר זה אלמלא הייתי מוקף עכשיו משני צדדי במורות למוריאניות שנמצאות כאן (אמבר וקאהונה קאליי, ת.ג.) אני משתמש ברשומות האקאשיות שלהן בשילוב עם מה שקריון יודע, על מנת להעביר זאת לכם באופן שתוכלו להבינו.

יקרים, את מה שאני עומד להציג לכם בעוד רגע, ילמדו בשל מה שהוא בפני עצמו, וחלקו הוא נסתר, ויובן רק על ידי המורים של המורים של היום. חלקו יובן רק על ידי פיסיקאים - האמינו או לא..

 

היכן להתחיל?

השתמשו בהר הזה בתור כן שיגור לרשומות אקאשיות עבור אמת.

מה היה השיעור הראשון מהאם מהכוכבים עבור בני האדם שהגיעו עם 23 זוגות כרומוזומים? מה היה במידע הטהור והפשוט שהיא לימדה, כך שהוא יוכל לעקוב אחריהם ואחר הרשומות האקאשיות שלהם, לכל מקום בו הם יתגלגלו, פעם אחר פעם, והם יזכרו זאת וידעו זאת, ובבחירתם החופשית הם ידעו חלק ממנו, או שבכלל לא ידעו דבר..?

בעזרת האינטלקט והתרבות שהם יחיו בה, חלק ממנו יהיה חשוב, חלק ממנו יגדל, וחלק ממנו יושלך..זוהי בחירה חופשית.

אולם אני אמסור לכם את האמת הגולמית שנלמדה ממש בהתחלה, לילדים ועד למבוגרים. אספר לכם מה היא היתה, ומדוע..

 

זה היה שונה מאשר אתם עשויים לדמיין. קיימת חוכמה בכל מה שאספר לכם, שהגיעה מאלו שהגיעו מהכוכבים..

יתכן ויש במוחכם תמונה של בני אדם שהתאספו כמוכם, וישבו במקום כלשהו והקשיבו למורה - אולם זה כלל לא התרחש כך.

 

 

 

זה התחיל מוקדם, ומה שנלמד היה מבוסס על צורה שנשארה אותה הצורה עבור ילדים ועבור מבוגרים. המידע היה מורכב, מכיוון שמה שהיה בתוך אותה צורה, התפתח..

תנו לי להסביר בתחילה על הצורה, וזה יהיה הדבר המורכב ביותר - הצורה היתה של גלגל, מעגל עם 5 חישורים מהיקפו של הגלגל, לעבר מרכז המעגל.. (חישור מחבר בין הגלגל לצירו, ת.ג.)

אני מבקש משותפי (לי קרול, ת.ג.) לדבר לאט, מעולם לא שמעת על הדברים האלה לפני כן, אראה לך הדמיות שאתה תשפר אותן, ותשתמש גם ברשומות האקאשיות של השתיים שיושבות לצידך, על מנת להעביר כיצד זה נראה, מה התרחש, וכיצד זה הרגיש..

 

המורה הלמוריאנית שהיתה פליאדית, היתה תמיד אשה, שלא היתה במרכז המעגל, אלא תמיד צעדה מסביבו כאשר היא לימדה..כך שמעולם לא היה במעגל מקום נעלה בחשיבותו על מקום אחר..

תחילה התחילו עם הילדים - אם הייתם למוראינים, ורבים מכם היו למוריאנים, הרי שקיבלתם ולמדתם זאת כילדים..

 

היה כינוי למעגל, אולם לפני כן הרשו לי להסביר מדוע 5 חישורים?

השם והסיפרה מחוברים, ואין מדובר בנומרולוגיה - כל זה התרחש הרבה זמן לפני שהופיעה הנומרולוגיה., לפני שבני האדם ראו את האנרגיה של המספרים ופיתחו שיטות לפרש אותם. בעת ההיא הכל היה עדיין גולמי.

הספרה 5 דיברה למרכז. ושמו של הגלגל היה 'חיפוש אחר איזון'. הם כינו זאת 'גלגל' אם כי הוא היה מונח לפניהם על האדמה, על מנת שילמדו אותו. כך שהיה מעגל מונח על האדמה, עם חמישה חישורים מההיקף אל מרכזו.

 

מדוע 5?

יקרים, הספרה 5 אינה מה שאתם מצפים לו. כמעט כל דבר בטבע מאוזן בזוגות - אנרגית המשיכה והדחיפה של הגלקסיה, היין והיאנג, האור והחשכה, חוקי הפיסיקה - החזק והחלש - הכל מופיע בזוגות, אולם לא כך הספרה 5.

'החיפוש אחר האיזון' היה הנושא הרכזי של הגלגל המקודש הזה, ולחמשת החישורים היו שמות, והסבירו אותם לילדים ולמבוגרים.

אם כך מדוע 5?

אנחנו מגיעים לדברים שהפליאדים רצו שהאנושות תבין ותדע, כבר מתחילתה - השדה המגנטי [ קריון צוחק..] ואם אינכם אוהבים מדע, אל תעזבו עכשיו, זה לא יהיה הסבר ארוך..

הבסיס של המגנטיות, המידע הראשוני ביותר הוא מאוד פשוט - יסלחו לי הפיסיקאים על שאני מכנה זאת פשוט ביותר - קיים אטום שיש לו יותר מדי אלקטרונים לעומת אטום שאין לו מספיק אלקטרונים, וזה יוצר משיכה חיובית ושלילית בשעה שהם מנסים להתחבר אחד לשני על מנת לאזן את עצמם.

זהו השדה המגנטי. זוהי הקוטביות של המגנט - הצד החיובי והצד השלילי.

סיפרתי לכם, מאז שהתחלתי להעביר לכם מידע אודות פיסיקה, שהמגנטיות היא אחד מהדברים היחידים בפיסיקה המקובלת שיהיה עליו להשתנות. ישנן דרכים שקשורות למערכת היחסים בין שני החלקים האלה - האטומים עם האלקטרונים המרובים מדי, והאטומים עם החסר באלקטרונים - וכאשר תוכלו למצוא דרכים לתמרן את האלקטרונים המרובים למיעוט האלקטרונים, ואת המעטים לעבר הרבים - הרי שתשנו את מערכת היחסים בין החלקים, אתם תוכלו לתמרן את האיזון של הפיסיקה, ואז תוכלו לעשות הכל!!

 

הגלגל הזה מבוסס על 5 מכיוון שהוא מתחנן לאיזון, אפילו בתוך הצורה של הלימוד וההוראה של הגלגל.

5 חישורים יוצרים 6 מרווחים - גם הספרה 6 היתה ידועה כמספר מאזן, עוד לפני שנוצרה הנומרולוגיה..

 

הילדים אהבו את אמהותיהם. והמורה, שהיתה תמיד האם מהכוכבים, היתה יפהפיה, היה נחמד להיות אחוזים על ידה, מכיוון שתמיד היתה מלאת נדיבות וחמלה.

אולם לילדים עד לגיל 7 היו גלגלים מדומים. הם לא זכו לשחק או ללמוד מהאם הפליאדית עד הגיעם לגיל 7.

היה טקס סביב האפשרות שלהם להתחיל ולשבת, כילדים, מסביב לגלגל עם אם פליאדית. הילדים למדו מגיל 7 עד לגיל 13, ובגיל 13 היה פיצול מגדרי, ומגיל 13 והלאה הגלגל היה נלמד באופן נפרד לגברים ולנשים.

גיל 13 היה הייצוג הממוצע של המחזור החודשי של נשים. אימהות החלו להיות אמהות, וזה שינה הכל, שכן הן היו זמינות לקדושה שהגברים אפילו לא רצו בהכרח לדעת אודותיה. הם הבינו את ההבדלים והכבוד בין הגברים והנשים ששררו בלמוריה.

היה הבדל גדול במשימות, הם ביצעו את מה שהם עשו היטב, ולא היתה הפרדה בעקבות מעמדות. ההפרדה נבעה מאותם דברים שהם ביצעו היטב - לא דרשו מגברים ללדת ילדים, ולא ביקשו מנשים לדוג דגים..

 

הנשים נשארו, למדו, ילדו ילדים, חינכו אותם, הן היו יותר אינטואיטיביות, כך שיכלו להדריך את הגברים היכן עליהם לדוג, מה לעשות וכיצד לעשות זאת. והגברים ישבו והקשיבו, מכיוון שזה עבד..

הנשים לא נטלו כל חלק בדייג, הן היו טובות במה שהן עשו. הן לימדו, למדו, הפכו לשמאניות, וקיבלו את המידע המקודם.

הגברים מעולם לא חשבו על ההליכה לים, על תפיסת הדגים והגשתם לנשים על מנת שיבשלו אותם, מכיוון שהם חשבו שזה היה הדג שלהם!

היו בדיחות שהגברים הלמוריאנים סיפרו אודות הנשים, והנשים הלמוריאניות סיפרו אודות הגברים. אשאל את האבות המיוצגים לשמאלי האם זה הולם לספר אותן עכשיו - והתשובה שלילית...אולם אני קריון, ואיני נענה לאבות..[ הקהל צוחק..] כך שהנה הבדיחות, והן קצרות:

הגברים התאספו יחד וצחקו ביניהם ואמרו שלעולם אין לתת דג לאשה, מכיוון שהיא לא תדע מה לעשות איתו ובסופו של דבר הוא ימצא את עצמו מבורך באיזה טקס..

לעומתם, הנשים היו מתאספות יחד והיו מבקשות שלא לגלות לעולם לגברים את המרכיבים של המעגלים המקודשים, מכיוון שהם ינסו לבשל אותם..

אלו היו הבדיחות [ הקהל צוחק..] ואיני בטוח מדוע האבות ביקשו ממני שלא לספר אותן.

זה היה מחולק, זה היה יפהפה, והתפקידים והמשימות היו הגיוניים.

 

נשוב לילדים, נשוב למעגל, נשוב להוראה.

לגלגל היה שם - 'יצירת איזון', והיו לו 5 חישורים.

הילדים ישבו מסביב לגלגל, ורכשו בתחילה מידע בסיסי.

אני עומד לדון על כך אתכם, מכיוון שזה השתנה. מכיוון שכיצד תוכלו ללמד גלגל אחד במשך יחידת חיים אחת?

אראה לכם ואסביר לכם זאת, אתם תבינו את המורכבות, אולם זה מתחיל מאוד פשוט:

הילדים יושבים במעגל, המורה הפליאדית צועדת מסביב לגלגל, כך שלא יהיה שום מקום עם חשיבות יתר, וזה חשוב!

המורה נעה תמיד, כך שהאדם לא יהפוך את התהליך הלימודי לתהליך קוי, את מה שהיו דנים בו בתוך הגלגל.

האימהות של הילדים היו תמיד נוכחות - בעוד הגברים הלכו לדוג - החל מגיל 7 ועד לגיל 13, והסיבה היתה על מנת שהילדים לא ילמדו בריק/ואקום. מכיוון שההורים נכחו איתם, הם היו יכולים לדון איתם באופן אינטליגנטי אודות מה שהראו להם וסיפרו להם..

זוהי הדרך, יקרים, התבוננו בכך ובסיבות לכך. הנשים היו בעלות אינטואיציה שנזקקו לה עבור הילדים, וזה לא היה כך לגבי הגברים - להם היתה אינטואיציה כיצד לבנות את הכפרים, לאסוף את הדברים לצורך ההישרדות, לוודא שדואגים למשפחותיהם ושהן בטוחות, לצאת ולמצוא את המזון - בעוד הנשים נשארו, לימדו, ולמדו.

5 חישורים שכולם מגיעים למרכז..

 

ברצוני לגלות משהו לגבי אותו מרכז: זה היה השיעור והמידה של ההוראה והלימודים של כל הפליאדים. הכל בגלגל אחד די רחב המונח על האדמה.. ילדים ומבוגרים ישבו בהיקף. כל החישורים הגיעו למרכז, שלא היה קטן אלא גדול במידותיו, ונודע בשם 'המרכז הגדול'.

בני האדם יכלו לשים באמצע כל מה שהם רצו על מנת לייצג את גדולתו של המרכז הזה.

זה לא נעלם מאיש מהם שהשמש יכולה היתה להיות מה שהם דמיינו שם, מכיוון שהם ידעו את האסטרונומיה הפשוטה שהפליאדים סיפרו להם אודות כדור הארץ שסבב סביב השמש, על יצירת העונות, ועל כדור הארץ שסובב במהלך דרכו ויוצר את היום ואת הלילה.

כבר מלכתחילה, אפילו הילדים הבינו שהמרכז הזה יכול לייצג את השמש, באופן מטפורי.

 

בלילה, כאשר ניתנה הלמידה המיוחדת, הם הציתו להבה שייצגה את השמש - להבה שבערה משמן דגים, ועד מהרה הלהבה הזו זכתה לשם חיבה 'השמש המרכזית הגדולה'.

ובמשך 28 שנים, ההוראה והלימודים שלי דיברו על 'השמש המרכזית הגדולה', ועכשיו אתם יודעים שזה אינו משהו בגלקסיה שלכם, או ביקום, או משהו שאתם סובבים סביבו - זהו המרכז של כל הלמידה, כל האמת, כל החישורים שמגיעים והולכים מהמרכז הזה של 'השמש המרכזית הגדולה'.

קריון השתמש בביטוי הזה כבר מלכתחילה, ולא ידעתם מה הוא. עכשיו, לאחר שנת 2012, אתם יכולים להיזכר מה זה!

 

אתם הייתם מעורבים, לחישורים היו שמות, היתה להם למידה, ואני אפרט אותם.

הילדים שיננו את השמות מכיוון שהם לא היו הגיוניים לדעתם. ממש כפי שמשננים דברים בבית ספר שלאחר זמן הופכים להיות הגיוניים - שיננתם את לוח הכפל ולוח הזמנים לפני שהבנתם אותו, שיננתם את עקרונות הדקדוק לפני שהבנתם אותו.

ילדים טובים בשינון, והם שיננו את שמותיהם של 5 החישורים, מכיוון שהם עמדו להזדקק להם לאחר מכן. שמות החישורים נשארו אותו הדבר, אולם החישורים התמידו להשתנות במשמעותם עם הגיל - משמעות מסוימת בגיל 7 ומשמעות אחרת לגמרי בגיל 14, ומשמעות רבה יותר בגיל 30 או 40. וכאשר האדם סיים את הלמידה, הגלגל עצמו התעלה, כשהוא מלא באמת גדולה, בשעה שהחישורים התחילו להתפתח משמותיהם וממשמעותם הפשוטה.

 

אני אמסור לכם את השמות באופן מאוד בסיסי. לילדים היה מושג ורעיון כבר מן ההתחלה, לגבי משמעותו של כל חישור, אולם הם היו שגויים.

לחישור היתה אנרגיה שנעה לשני כיוונים - מהמרכז להיקף, ומההיקף למרכז. אולם זה אינו נראה כך בתחילה, הם היו פשוט חישורים בעלי שמות, שהוצגו בכל פעם שהתקיימה למידה לילדים או למבוגרים.

כאשר המורה הפליאדית התחילה בלמידה היא נהגה לומר 'הבה ונתחיל במשחק המספרים'.. זה היה משחק של מספרים - לא חידה, וכל אדם שישב מסביב, בהיקף של המעגל, היה משתתף במשחק המספרים הזה, שהסתיים באופן הולם עם אדם מסויים. המשחק היה תמיד זהה, ביו אם היו אנשים צעירים, ילדים, או מבוגרים.

בכל פעם שהמשחק הסתיים עם אדם מסויים, היו מזהים ולומדים אודות החישור הסמוך ביותר לאדם הזה, חישור שלא למדו אודותיו לפני כן באותו היום.

המשמעות היתה, על פי חוכמתה של המורה, שלא היה שום מדרג בחישוריות.. [ קריון צוחק..] לא היה דבר שהתחילו בו או סיימו בו, לא היתה רשימה של העדפה או חשיבות..

ולכאורה, המשחק היה בוחר את החישור שנועד לזיהוי או ללמידה.

האם אתם מצליחים לזהות את החוכמה בזאת? שום דבר לא היה חשוב יותר, מכיוון שכולם היו ממורכזים סביב מעגל ללא התחלה וללא סיום..

 

הבה נעמיד פנים שסיימנו עם משחק המספרים, ונתחיל לזהות את החישורים, לא על פי מדרג.. אמסור לכם את השמות, אספר לכם איזו משמעות הילדים העניקו להם, ולאחר אגלה לכם את המשמעות האמיתית שלהם.

אתם תוכלו להבין כיצד ניתן ללמוד אודות חישור אחד במשך יחידת חיים אחת שלמה, ולמעשה באמת לא ללמוד דבר כלל!

 

השמות פשוטים, שיניתי מעט אותם, מכיוון שאיני אומר אותם בשפה של היום. אומר אותם כמיטב יכולתי, ואספר לכם על משמעותם לגבי הילדים כאשר שמעו אותם לראשונה.

שוב, אומר אותם על פי סדר, אם כי החישור הראשון אינו מציין את החשוב ביותר או הכי פחות חשוב - הוא פשוט הראשון שנבחר על ידי המשחק..

וכאמור, אומר את שמותיהם ולאחר אשוב ואספר לכם על משמעותם האמיתית.

 

החישור הראשון שנלמד נקרא 'חזרה למרכז'

הילדים קלטו זאת מיד ואמרו שזו האם הפליאדית שלהם, מהכוכבים, שכן חייב להיות מקום אליו הם הולכים לאחר שיסיימו כאן.

הרעיון של מהות הנשמה היה שם איתם, כך שהם אמרו שכאשר יסיימו כאן הם יחזרו למרכז, ל'שמש המרכזית הגדולה', ממנה נובעים כל הדברים. המרכז היפהפה.

הם חזרו ושיננו את השם הזה, 'חזרה למרכז', 'חזרה למרכז'..

 

החישור השני שנלמד נקרא 'ניווט כוכבי'

הילדים, שידעו אודות הפליאדים, היו מאוד נרגשים, כי הם ידעו שהפליאדים הגיעו מהכוכבים, ועל מנת לפלס את דרכם לכאן היה עליהם לנווט את דרכם באופן כלשהו. ולכן הם חשבו שהחישור הזה ילמד אותם בסופו של דבר כיצד לנווט בין הכוכבים ולעשות את מה שהאימהות עשו..

 

החישור השלישי הוא קשה - 'חיים ילדיים'

הילדים חשבו שהשם הזה נועד עבורם מכיוון שהם ילדים, והוא ישתנה כאשר יגדלו ויתבגרו.

הם חשבו שמדובר על חייהם כילדים, ושילמדו אותם כיצד לחיות אותם.

 

החישור הרביעי 'אל אנושי'

הילדים שיננו גם את השם הזה, ואמרו שחייב להיות נביא שיספר על משהו שיקרה, על אדם שיהפוך לאל. והם החליטו שהם אינם מבינים את השם הזה 'אל אנושי' והחליטו שזה עבור משהו מעתידם.

 

שמו של החישור החמישי נשמע פשוט, אולם למעשה הוא אינו כה פשוט - ה'מראה'

 

5 חישורים, שמות מוזרים שהילדים שיננו אותם.

ואז, לאט ובאופן שיטתי, פשוט ואלגנטי, האימהות התחילו ללמד אודות החישורים, והרעיונות הילדיים שופרו אט אט, כל מפגש בכל שנה הפך להיות קשה יותר, רק בשנה השלישית הילדים הבינו את הרעיון שהחישורים עבדו בשני הכיוונים, מהמרכז החוצה, ומבחוץ לעבר המרכז.

 

במקום לספר לכם על כל השיעורים וכל התמורות והשינויים של השיעורים, אמסור לכם את האמת הטהורה של 5 החישורים, 5 האמיתות הבסיסיות שהאמהות הפליאדיות רצו להעניק לבני האדם ולהניח אותן ברשומות האקאשיות שלהם, כך שכאשר הן יעזבו את למוריה הם ידעו ש'חזרה למרכז' פירושו גלגול מחדש והרעיון שאתם נעים לשני הכיוונים. אתם מגיעים מה'שמש המרכזית הגדולה' ושבים אליה.

האם למדתם זאת היום? האם ראיתם את היופי, האלגנטיות, המורכבות, הכבוד, האהבה, שנכנסו למערכת שמאפשרת לכם להגיע וללכת מהמרכז, מהמקור הבורא והיוצר?

 

עד מהרה, הילדים שגדלו והתבגרו הבינו של'שמש המרכזית הגדולה', נקודת המוקד המרכזית הזו, שלפעמים היתה זו אש, לפעמים חתיכת פרי, אין זה משנה מה זה היה - האל והרוח היו בכל דבר וזה הפך למקור הבורא והיוצר.

זה מאוד קשה לספר לילד אודות המקור הבורא והיוצר, אלא אם כן הוא נחשף שנה אחר שנה ללמידה אלגנטית ורבדים של הבנה.

החישור הראשון 'חזרה למרכז' מספר על היופי של החזרה למרכז, ומהמרכז החוצה ובחזרה - הרעיון שאינכם מתים לעולם.

והילדים למדו שזה רק מעבר, שאין לפחד ממנו, מכיוון שהמהות שלהם שבה וחוזרת. הגוף מתכלה, אולם הנשמה אינה מתכלה.

 

החישור הראשון היפהפה הוא גם החישור החמישי, השלישי, השני והרביעי... והכל תלוי במשחק..

 

החישור השני שלמדו אודותיו נקרא 'ניווט כוכבי' - הו, אתם עומדים לאהוב זאת [קריון צוחק..] הכוונה לאופן בו חייכם ניתנים לניווט באמצעות הכוכבים. זוהי למעשה אסטרולוגיה [קריון צוחק..] כבר מההתחלה..

כבר הסברנו בעבר מדוע אסטרולוגיה עובדת ולא נחזור על כך שוב, רק נזכיר שאסטרולוגיה עובדת מכיוון שהיא קשורה לפיסיקה ולא לאזוטריות. היא קשורה לשדה המגנטי של השמש שלכם ולכוח הכובד, ושניהם קשורים זה לזה. האסטרולוגיה קשורה לחותם של השמש שלכם, לקוטב הכבידתי של הפלנטה שהילדים רואים ככוכבים - אלה פשוט אורות בשמיים. והדפוס הזה נדחף לפלנטה באמצעות הרוח הסולרית, מתקבל על ידי כוח הכובד שלכם והשדה המגנטי שלכם..

צפיתם פעם בתופעת ה'זוהר הצפוני'? אלה ניצוצות שהרוח הסולרית והשדה המגנטי שלכם משתלבים ומידע מועבר לפלנטה.

השם 'ניווט כוכבי' ניתן לרעיון שמה שאתם רואים בשמיים עשוי להשפיע על מי שהנכם ומה שאתם עושים, תלוי בזמן הלידה.. וזה אינו בהכרח אותו דבר בחלק הצפוני והדרומי של כדור הארץ.

 

האם אתם מבינים שאתם יכולים ללמוד על כך כל ימי חייכם?

אתם יכולים ללמוד במשך כל חייכם על הגלגולים והלידה מחדש של הנשמה האנושית. זה לא היה נקרא כך בעבר - גלגול מחדש - מכיוון שזה מרמז על הפרדה, בעוד שזהו למעשה מחזור החיים, מחזור של יופי, מחזור של אהבה, זה לא היה מוות!

 

שני מושגים יפהפיים, פשוטים בתחילה ומורכבים בהמשך.

 

רבים מכם לא יבינו את המושג השלישי, 'חיים ילדיים', וחלקכם יגרדו בראשם...

זהו מושג בסיסי חשוב ביותר: כמה שתוכלו לתחזק זמן רב יותר את הגישה, האלגנטיות, ההומור והשמחה שקיימים בילד, כך תחיו חיים ארוכים יותר [ קריון צוחק..] אל תאבדו זאת. לימדו את הילדים מרגע לידתם, שאם הם לא יהיו זהירים, הרי שמה שיש להם עלול להיעלם וללכת לאיבוד.

אל תאבדו זאת, מכיוון שתתחילו למות ברגע שזה יקרה.. מחלות יתקפו אתכם כל זמן שתשמטו זאת.. בלמוריה לימדו את הילדים שככל שתהיה להם שמחה והתרגשות של ילד קטן, הרי שהם יחיו חיים ארוכים מאוד. שלא ישמטו זאת, שיזכרו זאת, ואין זה משנה מה יתרחש, איזה צער יהיה, או מה שיהיה עליהם לעבור כמבוגרים - שלא ישכחו זאת, שלא יאבדו זאת, 'חיים ילדיים' ישפיעו על תוחלת החיים שלהם, ומהרגע שזה יחלוף הם יתחילו למות!

 

חישור זה כה חשוב!! האם תוכלו לדמיין כמה זמן אפשר ללמוד אודותיו? הוא מדבר על בריאותו של האדם, על תכונה של הטבע האנושי המדברת לביולוגיה.

רוח על פני חומריות, אולם הדבר החשוב ביותר ברוח הוא לא לאבד את הילד שבפנים!! כך אמרה האם הפליאדית לילדים, וביקשה שלא ישכחו זאת. זה משהו ראשוני וחיוני לקיום.

 

החישור הרביעי 'אל אנושי' [ קריון צוחק..]

זה האימון הטוען ש'השמש המרכזית הגדולה', נקודת המוקד המרכזית, החישור, הם בעלי ברית וקשורים למה שמחוצה להם, זה עובד לשני הכיוונים. אתם האל!! האל הוא אתם!!

אתם מקודשים!!

מההתחלה ומהאלגנטיות של חוסר ההבנה והשינון של שתי מילים, ועד לשיעורים המקודמים המדברים על ידיעת חלקכם בנקודת המוקד המרכזית - זו הסיבה שאתם שבים ומתגלגלים לכאן. נקודת מוקד אחת מתחילה להתייחס לאחרות, ואז מגיעה התקדמות - אין רק 5 חישורים, ישנם רבדים של ה 5 המשוחחים האחד עם השני. חישור 4 משוחח עם חישור 1, וחישור 2 משוחח עם חישור 3.

זוהי האלגנטיות והמורכבות של הגלגל של ה 5.

האל שבתוככם לעולם אינו עוזב.

כאשר מלמדים את הילד שיש לו מערכת יחסים יפהפיה עם נקודת המוקד המרכזית, שעליו להתרגל לכך, ושבהמשך הוא ילמד יותר על כך - הוא מבין שהוא עצמו זה אותה נקודת מוקד מרכזית, ולאחר זה מתפתח לכך שהוא מקודש! הוא האל!

 

החישור ה 5 הוא המסתורי מכולם - ה'מראה'

הילדים לא הבינו את ה'מראה' עד שגדלו מעט ואמרו שהם חושבים שהם יודעים מהי, שיש להתבונן היטב בעצמם, ולטהר את מעשיהם, להתנהג טוב יותר עם הוריהם [ קריון צוחק..]

להתבונן במראה על עצמם ולשקף..

הם שגו.

אם אוכל, אנסה לספר לכם מהי ה'מראה'.

אתם רואים ב'מראה' את עצמכם ואת האל, יחד. ולמעשה אינכם רואים את עצמכם, אתם רואים שם את האל.

ולמעשה אינכם מביטים ב'מראה' - אתם מביטים באדם אחר.. [ קריון צוחק..] והמראה נמצאת בתוכו.

וזה רק הרובד הראשון של האימון והלמידה - החיפוש אחר האל והחיפוש אחר עצמכם באחרים. אותו מכנה משותף בו יש אחדות בכל הדברים.

 

ואז ה'מראה' מתחילה לשקף את גאיה, טבע, היא מתחילה לשקף את האדם, והאדם משקף אותה בחמלה, במערכות, באופן בו הן עובדות.

יתכן ותאמרו שה'מראה' היא לימוד נעלה - יתכן, אולם הוא שווה בחשיבותו לכל השאר..

תפישת ה'מראה' כיום אינה מובנת כהלכה. ה'מראה' היא האחדות של כל הדברים יחד.

זה הלימוד של הכל, וזה הלימוד של אחד..זו הנגזרת של 'אני הנני'..

 

אלה 5 החישורים.

האם אתם יכולים לראות שבנקודה מסוימת כל הלימוד נלקח ל'אחוות האחיות', שם היה לנשים כל מה שהיה עליהן לדעת כשמאניות, והגברים ידעו מספיק על האלגנטיות שאין מלמדים אותם אודותיה מכיוון שהם לא היו בהכרח מצוידים באינטואיציה שנדרשה לכך, וכולם הבינו זאת..

 

זה הסיפור על הלמידה הראשונית על ההר הזה, באמצעות אלו מן הכוכבים.

לכך הם התכוונו, אלה היו המעורבים בכך, וזה נמשך אלפי שנים.

האמיתות הבסיסיות שבראו בני אדם עם הזדמנות לדעת ולהתעורר ביום מן הימים ולהמשיך את הלמידה של ה'גלגל'.

 

ברוכים הבאים להמשכיותו של ה'גלגל'.

אתם יכולים לכנות זאת כרצונכם. כל מה שלמדתם וראיתם ביום הזה הוא חלק מכל זה, וימשיך להיות.

קחו רגע וברכו את עצמכם על שהגעתם דרך מסגרת זמן שרבים לא עברו אותה..

ההתעוררות של 'נקודות הצומת' ו'נקודות האפס' וחזרתן של האימהות הפליאדיות, הרגשת דברים שלא חשבתם שתוכלו להרגיש, רכישת הבנות שלא חשבתם שתוכלו להבין, ולחזור עם כל זה לביתכם.

יש כל כך הרבה לדעת ולזכור, למוריאנים יקרים,

זה מספיק לעכשיו,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר

  כל הזכויות שמורות לתמר גנישר - קשרי אור © 2007-2019