גלגל הלמידה הלמוריאני – דצמבר 2017
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

מכיוון שאני יושב במקום הזה בהוואי, ברצוני להעביר מסר שמעולם לא נמסר לפני כן, תכונות שלא שמעתם עליהן בעבר.

זהו מסר מסויים שיכול להינתן רק כאן, והגיע הזמן למסור אותו, עבור אלה – הנוכחים, ואלה שאינם נוכחים בחדר הזה – שיקחו אותו ויבינו אותו.

זהו מסר יפהפה, המדבר על הלמידה מהאמהות הפליאדיות – כיצד זה נעשה, מה נלמד, מדוע לימדו זאת, ו.. מי למד זאת.

מסר זה לא היה יכול להינתן אלא במקום הזה, בראש ההר, שם התרחש הכל.

הלימודים לא התרחשו בראש ההר, הם נערכו בחוף – אולם זהו ההר, אתם כאן ואני כאן.

לא יכולתי להעביר מסר זה אלמלא הייתי מוקף עכשיו משני צדדי במורות למוריאניות שנמצאות כאן (אמבר וקאהונה קאליי, ת.ג.) אני משתמש ברשומות האקאשיות שלהן בשילוב עם מה שקריון יודע, על מנת להעביר זאת לכם באופן שתוכלו להבינו.

יקרים, את מה שאני עומד להציג לכם בעוד רגע, ילמדו בשל מה שהוא בפני עצמו, וחלקו הוא נסתר, ויובן רק על ידי המורים של המורים של היום. חלקו יובן רק על ידי פיסיקאים – האמינו או לא..

 

היכן להתחיל?

השתמשו בהר הזה בתור כן שיגור לרשומות אקאשיות עבור אמת.

מה היה השיעור הראשון מהאם מהכוכבים עבור בני האדם שהגיעו עם 23 זוגות כרומוזומים? מה היה במידע הטהור והפשוט שהיא לימדה, כך שהוא יוכל לעקוב אחריהם ואחר הרשומות האקאשיות שלהם, לכל מקום בו הם יתגלגלו, פעם אחר פעם, והם יזכרו זאת וידעו זאת, ובבחירתם החופשית הם ידעו חלק ממנו, או שבכלל לא ידעו דבר..?

בעזרת האינטלקט והתרבות שהם יחיו בה, חלק ממנו יהיה חשוב, חלק ממנו יגדל, וחלק ממנו יושלך..זוהי בחירה חופשית.

אולם אני אמסור לכם את האמת הגולמית שנלמדה ממש בהתחלה, לילדים ועד למבוגרים. אספר לכם מה היא היתה, ומדוע..

 

זה היה שונה מאשר אתם עשויים לדמיין. קיימת חוכמה בכל מה שאספר לכם, שהגיעה מאלו שהגיעו מהכוכבים..

יתכן ויש במוחכם תמונה של בני אדם שהתאספו כמוכם, וישבו במקום כלשהו והקשיבו למורה – אולם זה כלל לא התרחש כך.

 

 

 

זה התחיל מוקדם, ומה שנלמד היה מבוסס על צורה שנשארה אותה הצורה עבור ילדים ועבור מבוגרים. המידע היה מורכב, מכיוון שמה שהיה בתוך אותה צורה, התפתח..

תנו לי להסביר בתחילה על הצורה, וזה יהיה הדבר המורכב ביותר – הצורה היתה של גלגל, מעגל עם 5 חישורים מהיקפו של הגלגל, לעבר מרכז המעגל.. (חישור מחבר בין הגלגל לצירו, ת.ג.)

אני מבקש משותפי (לי קרול, ת.ג.) לדבר לאט, מעולם לא שמעת על הדברים האלה לפני כן, אראה לך הדמיות שאתה תשפר אותן, ותשתמש גם ברשומות האקאשיות של השתיים שיושבות לצידך, על מנת להעביר כיצד זה נראה, מה התרחש, וכיצד זה הרגיש..

 

המורה הלמוריאנית שהיתה פליאדית, היתה תמיד אשה, שלא היתה במרכז המעגל, אלא תמיד צעדה מסביבו כאשר היא לימדה..כך שמעולם לא היה במעגל מקום נעלה בחשיבותו על מקום אחר..

תחילה התחילו עם הילדים – אם הייתם למוראינים, ורבים מכם היו למוריאנים, הרי שקיבלתם ולמדתם זאת כילדים..

 

היה כינוי למעגל, אולם לפני כן הרשו לי להסביר מדוע 5 חישורים?

השם והסיפרה מחוברים, ואין מדובר בנומרולוגיה – כל זה התרחש הרבה זמן לפני שהופיעה הנומרולוגיה., לפני שבני האדם ראו את האנרגיה של המספרים ופיתחו שיטות לפרש אותם. בעת ההיא הכל היה עדיין גולמי.

הספרה 5 דיברה למרכז. ושמו של הגלגל היה 'חיפוש אחר איזון'. הם כינו זאת 'גלגל' אם כי הוא היה מונח לפניהם על האדמה, על מנת שילמדו אותו. כך שהיה מעגל מונח על האדמה, עם חמישה חישורים מההיקף אל מרכזו.

 

מדוע 5?

יקרים, הספרה 5 אינה מה שאתם מצפים לו. כמעט כל דבר בטבע מאוזן בזוגות – אנרגית המשיכה והדחיפה של הגלקסיה, היין והיאנג, האור והחשכה, חוקי הפיסיקה – החזק והחלש – הכל מופיע בזוגות, אולם לא כך הספרה 5.

'החיפוש אחר האיזון' היה הנושא הרכזי של הגלגל המקודש הזה, ולחמשת החישורים היו שמות, והסבירו אותם לילדים ולמבוגרים.

אם כך מדוע 5?

אנחנו מגיעים לדברים שהפליאדים רצו שהאנושות תבין ותדע, כבר מתחילתה – השדה המגנטי [ קריון צוחק..] ואם אינכם אוהבים מדע, אל תעזבו עכשיו, זה לא יהיה הסבר ארוך..

הבסיס של המגנטיות, המידע הראשוני ביותר הוא מאוד פשוט – יסלחו לי הפיסיקאים על שאני מכנה זאת פשוט ביותר – קיים אטום שיש לו יותר מדי אלקטרונים לעומת אטום שאין לו מספיק אלקטרונים, וזה יוצר משיכה חיובית ושלילית בשעה שהם מנסים להתחבר אחד לשני על מנת לאזן את עצמם.

זהו השדה המגנטי. זוהי הקוטביות של המגנט – הצד החיובי והצד השלילי.

סיפרתי לכם, מאז שהתחלתי להעביר לכם מידע אודות פיסיקה, שהמגנטיות היא אחד מהדברים היחידים בפיסיקה המקובלת שיהיה עליו להשתנות. ישנן דרכים שקשורות למערכת היחסים בין שני החלקים האלה – האטומים עם האלקטרונים המרובים מדי, והאטומים עם החסר באלקטרונים – וכאשר תוכלו למצוא דרכים לתמרן את האלקטרונים המרובים למיעוט האלקטרונים, ואת המעטים לעבר הרבים – הרי שתשנו את מערכת היחסים בין החלקים, אתם תוכלו לתמרן את האיזון של הפיסיקה, ואז תוכלו לעשות הכל!!

 

הגלגל הזה מבוסס על 5 מכיוון שהוא מתחנן לאיזון, אפילו בתוך הצורה של הלימוד וההוראה של הגלגל.

5 חישורים יוצרים 6 מרווחים – גם הספרה 6 היתה ידועה כמספר מאזן, עוד לפני שנוצרה הנומרולוגיה..

 

הילדים אהבו את אמהותיהם. והמורה, שהיתה תמיד האם מהכוכבים, היתה יפהפיה, היה נחמד להיות אחוזים על ידה, מכיוון שתמיד היתה מלאת נדיבות וחמלה.

אולם לילדים עד לגיל 7 היו גלגלים מדומים. הם לא זכו לשחק או ללמוד מהאם הפליאדית עד הגיעם לגיל 7.

היה טקס סביב האפשרות שלהם להתחיל ולשבת, כילדים, מסביב לגלגל עם אם פליאדית. הילדים למדו מגיל 7 עד לגיל 13, ובגיל 13 היה פיצול מגדרי, ומגיל 13 והלאה הגלגל היה נלמד באופן נפרד לגברים ולנשים.

גיל 13 היה הייצוג הממוצע של המחזור החודשי של נשים. אימהות החלו להיות אמהות, וזה שינה הכל, שכן הן היו זמינות לקדושה שהגברים אפילו לא רצו בהכרח לדעת אודותיה. הם הבינו את ההבדלים והכבוד בין הגברים והנשים ששררו בלמוריה.

היה הבדל גדול במשימות, הם ביצעו את מה שהם עשו היטב, ולא היתה הפרדה בעקבות מעמדות. ההפרדה נבעה מאותם דברים שהם ביצעו היטב – לא דרשו מגברים ללדת ילדים, ולא ביקשו מנשים לדוג דגים..

 

הנשים נשארו, למדו, ילדו ילדים, חינכו אותם, הן היו יותר אינטואיטיביות, כך שיכלו להדריך את הגברים היכן עליהם לדוג, מה לעשות וכיצד לעשות זאת. והגברים ישבו והקשיבו, מכיוון שזה עבד..

הנשים לא נטלו כל חלק בדייג, הן היו טובות במה שהן עשו. הן לימדו, למדו, הפכו לשמאניות, וקיבלו את המידע המקודם.

הגברים מעולם לא חשבו על ההליכה לים, על תפיסת הדגים והגשתם לנשים על מנת שיבשלו אותם, מכיוון שהם חשבו שזה היה הדג שלהם!

היו בדיחות שהגברים הלמוריאנים סיפרו אודות הנשים, והנשים הלמוריאניות סיפרו אודות הגברים. אשאל את האבות המיוצגים לשמאלי האם זה הולם לספר אותן עכשיו – והתשובה שלילית…אולם אני קריון, ואיני נענה לאבות..[ הקהל צוחק..] כך שהנה הבדיחות, והן קצרות:

הגברים התאספו יחד וצחקו ביניהם ואמרו שלעולם אין לתת דג לאשה, מכיוון שהיא לא תדע מה לעשות איתו ובסופו של דבר הוא ימצא את עצמו מבורך באיזה טקס..

לעומתם, הנשים היו מתאספות יחד והיו מבקשות שלא לגלות לעולם לגברים את המרכיבים של המעגלים המקודשים, מכיוון שהם ינסו לבשל אותם..

אלו היו הבדיחות [ הקהל צוחק..] ואיני בטוח מדוע האבות ביקשו ממני שלא לספר אותן.

זה היה מחולק, זה היה יפהפה, והתפקידים והמשימות היו הגיוניים.

 

נשוב לילדים, נשוב למעגל, נשוב להוראה.

לגלגל היה שם – 'יצירת איזון', והיו לו 5 חישורים.

הילדים ישבו מסביב לגלגל, ורכשו בתחילה מידע בסיסי.

אני עומד לדון על כך אתכם, מכיוון שזה השתנה. מכיוון שכיצד תוכלו ללמד גלגל אחד במשך יחידת חיים אחת?

אראה לכם ואסביר לכם זאת, אתם תבינו את המורכבות, אולם זה מתחיל מאוד פשוט:

הילדים יושבים במעגל, המורה הפליאדית צועדת מסביב לגלגל, כך שלא יהיה שום מקום עם חשיבות יתר, וזה חשוב!

המורה נעה תמיד, כך שהאדם לא יהפוך את התהליך הלימודי לתהליך קוי, את מה שהיו דנים בו בתוך הגלגל.

האימהות של הילדים היו תמיד נוכחות – בעוד הגברים הלכו לדוג – החל מגיל 7 ועד לגיל 13, והסיבה היתה על מנת שהילדים לא ילמדו בריק/ואקום. מכיוון שההורים נכחו איתם, הם היו יכולים לדון איתם באופן אינטליגנטי אודות מה שהראו להם וסיפרו להם..

זוהי הדרך, יקרים, התבוננו בכך ובסיבות לכך. הנשים היו בעלות אינטואיציה שנזקקו לה עבור הילדים, וזה לא היה כך לגבי הגברים – להם היתה אינטואיציה כיצד לבנות את הכפרים, לאסוף את הדברים לצורך ההישרדות, לוודא שדואגים למשפחותיהם ושהן בטוחות, לצאת ולמצוא את המזון – בעוד הנשים נשארו, לימדו, ולמדו.

5 חישורים שכולם מגיעים למרכז..

 

ברצוני לגלות משהו לגבי אותו מרכז: זה היה השיעור והמידה של ההוראה והלימודים של כל הפליאדים. הכל בגלגל אחד די רחב המונח על האדמה.. ילדים ומבוגרים ישבו בהיקף. כל החישורים הגיעו למרכז, שלא היה קטן אלא גדול במידותיו, ונודע בשם 'המרכז הגדול'.

בני האדם יכלו לשים באמצע כל מה שהם רצו על מנת לייצג את גדולתו של המרכז הזה.

זה לא נעלם מאיש מהם שהשמש יכולה היתה להיות מה שהם דמיינו שם, מכיוון שהם ידעו את האסטרונומיה הפשוטה שהפליאדים סיפרו להם אודות כדור הארץ שסבב סביב השמש, על יצירת העונות, ועל כדור הארץ שסובב במהלך דרכו ויוצר את היום ואת הלילה.

כבר מלכתחילה, אפילו הילדים הבינו שהמרכז הזה יכול לייצג את השמש, באופן מטפורי.

 

בלילה, כאשר ניתנה הלמידה המיוחדת, הם הציתו להבה שייצגה את השמש – להבה שבערה משמן דגים, ועד מהרה הלהבה הזו זכתה לשם חיבה 'השמש המרכזית הגדולה'.

ובמשך 28 שנים, ההוראה והלימודים שלי דיברו על 'השמש המרכזית הגדולה', ועכשיו אתם יודעים שזה אינו משהו בגלקסיה שלכם, או ביקום, או משהו שאתם סובבים סביבו – זהו המרכז של כל הלמידה, כל האמת, כל החישורים שמגיעים והולכים מהמרכז הזה של 'השמש המרכזית הגדולה'.

קריון השתמש בביטוי הזה כבר מלכתחילה, ולא ידעתם מה הוא. עכשיו, לאחר שנת 2012, אתם יכולים להיזכר מה זה!

 

אתם הייתם מעורבים, לחישורים היו שמות, היתה להם למידה, ואני אפרט אותם.

הילדים שיננו את השמות מכיוון שהם לא היו הגיוניים לדעתם. ממש כפי שמשננים דברים בבית ספר שלאחר זמן הופכים להיות הגיוניים – שיננתם את לוח הכפל ולוח הזמנים לפני שהבנתם אותו, שיננתם את עקרונות הדקדוק לפני שהבנתם אותו.

ילדים טובים בשינון, והם שיננו את שמותיהם של 5 החישורים, מכיוון שהם עמדו להזדקק להם לאחר מכן. שמות החישורים נשארו אותו הדבר, אולם החישורים התמידו להשתנות במשמעותם עם הגיל – משמעות מסוימת בגיל 7 ומשמעות אחרת לגמרי בגיל 14, ומשמעות רבה יותר בגיל 30 או 40. וכאשר האדם סיים את הלמידה, הגלגל עצמו התעלה, כשהוא מלא באמת גדולה, בשעה שהחישורים התחילו להתפתח משמותיהם וממשמעותם הפשוטה.

 

אני אמסור לכם את השמות באופן מאוד בסיסי. לילדים היה מושג ורעיון כבר מן ההתחלה, לגבי משמעותו של כל חישור, אולם הם היו שגויים.

לחישור היתה אנרגיה שנעה לשני כיוונים – מהמרכז להיקף, ומההיקף למרכז. אולם זה אינו נראה כך בתחילה, הם היו פשוט חישורים בעלי שמות, שהוצגו בכל פעם שהתקיימה למידה לילדים או למבוגרים.

כאשר המורה הפליאדית התחילה בלמידה היא נהגה לומר 'הבה ונתחיל במשחק המספרים'.. זה היה משחק של מספרים – לא חידה, וכל אדם שישב מסביב, בהיקף של המעגל, היה משתתף במשחק המספרים הזה, שהסתיים באופן הולם עם אדם מסויים. המשחק היה תמיד זהה, ביו אם היו אנשים צעירים, ילדים, או מבוגרים.

בכל פעם שהמשחק הסתיים עם אדם מסויים, היו מזהים ולומדים אודות החישור הסמוך ביותר לאדם הזה, חישור שלא למדו אודותיו לפני כן באותו היום.

המשמעות היתה, על פי חוכמתה של המורה, שלא היה שום מדרג בחישוריות.. [ קריון צוחק..] לא היה דבר שהתחילו בו או סיימו בו, לא היתה רשימה של העדפה או חשיבות..

ולכאורה, המשחק היה בוחר את החישור שנועד לזיהוי או ללמידה.

האם אתם מצליחים לזהות את החוכמה בזאת? שום דבר לא היה חשוב יותר, מכיוון שכולם היו ממורכזים סביב מעגל ללא התחלה וללא סיום..

 

הבה נעמיד פנים שסיימנו עם משחק המספרים, ונתחיל לזהות את החישורים, לא על פי מדרג.. אמסור לכם את השמות, אספר לכם איזו משמעות הילדים העניקו להם, ולאחר אגלה לכם את המשמעות האמיתית שלהם.

אתם תוכלו להבין כיצד ניתן ללמוד אודות חישור אחד במשך יחידת חיים אחת שלמה, ולמעשה באמת לא ללמוד דבר כלל!

 

השמות פשוטים, שיניתי מעט אותם, מכיוון שאיני אומר אותם בשפה של היום. אומר אותם כמיטב יכולתי, ואספר לכם על משמעותם לגבי הילדים כאשר שמעו אותם לראשונה.

שוב, אומר אותם על פי סדר, אם כי החישור הראשון אינו מציין את החשוב ביותר או הכי פחות חשוב – הוא פשוט הראשון שנבחר על ידי המשחק..

וכאמור, אומר את שמותיהם ולאחר אשוב ואספר לכם על משמעותם האמיתית.

 

החישור הראשון שנלמד נקרא 'חזרה למרכז'

הילדים קלטו זאת מיד ואמרו שזו האם הפליאדית שלהם, מהכוכבים, שכן חייב להיות מקום אליו הם הולכים לאחר שיסיימו כאן.

הרעיון של מהות הנשמה היה שם איתם, כך שהם אמרו שכאשר יסיימו כאן הם יחזרו למרכז, ל'שמש המרכזית הגדולה', ממנה נובעים כל הדברים. המרכז היפהפה.

הם חזרו ושיננו את השם הזה, 'חזרה למרכז', 'חזרה למרכז'..

 

החישור השני שנלמד נקרא 'ניווט כוכבי'

הילדים, שידעו אודות הפליאדים, היו מאוד נרגשים, כי הם ידעו שהפליאדים הגיעו מהכוכבים, ועל מנת לפלס את דרכם לכאן היה עליהם לנווט את דרכם באופן כלשהו. ולכן הם חשבו שהחישור הזה ילמד אותם בסופו של דבר כיצד לנווט בין הכוכבים ולעשות את מה שהאימהות עשו..

 

החישור השלישי הוא קשה – 'חיים ילדיים'

הילדים חשבו שהשם הזה נועד עבורם מכיוון שהם ילדים, והוא ישתנה כאשר יגדלו ויתבגרו.

הם חשבו שמדובר על חייהם כילדים, ושילמדו אותם כיצד לחיות אותם.

 

החישור הרביעי 'אל אנושי'

הילדים שיננו גם את השם הזה, ואמרו שחייב להיות נביא שיספר על משהו שיקרה, על אדם שיהפוך לאל. והם החליטו שהם אינם מבינים את השם הזה 'אל אנושי' והחליטו שזה עבור משהו מעתידם.

 

שמו של החישור החמישי נשמע פשוט, אולם למעשה הוא אינו כה פשוט – ה'מראה'

 

5 חישורים, שמות מוזרים שהילדים שיננו אותם.

ואז, לאט ובאופן שיטתי, פשוט ואלגנטי, האימהות התחילו ללמד אודות החישורים, והרעיונות הילדיים שופרו אט אט, כל מפגש בכל שנה הפך להיות קשה יותר, רק בשנה השלישית הילדים הבינו את הרעיון שהחישורים עבדו בשני הכיוונים, מהמרכז החוצה, ומבחוץ לעבר המרכז.

 

במקום לספר לכם על כל השיעורים וכל התמורות והשינויים של השיעורים, אמסור לכם את האמת הטהורה של 5 החישורים, 5 האמיתות הבסיסיות שהאמהות הפליאדיות רצו להעניק לבני האדם ולהניח אותן ברשומות האקאשיות שלהם, כך שכאשר הן יעזבו את למוריה הם ידעו ש'חזרה למרכז' פירושו גלגול מחדש והרעיון שאתם נעים לשני הכיוונים. אתם מגיעים מה'שמש המרכזית הגדולה' ושבים אליה.

האם למדתם זאת היום? האם ראיתם את היופי, האלגנטיות, המורכבות, הכבוד, האהבה, שנכנסו למערכת שמאפשרת לכם להגיע וללכת מהמרכז, מהמקור הבורא והיוצר?

 

עד מהרה, הילדים שגדלו והתבגרו הבינו של'שמש המרכזית הגדולה', נקודת המוקד המרכזית הזו, שלפעמים היתה זו אש, לפעמים חתיכת פרי, אין זה משנה מה זה היה – האל והרוח היו בכל דבר וזה הפך למקור הבורא והיוצר.

זה מאוד קשה לספר לילד אודות המקור הבורא והיוצר, אלא אם כן הוא נחשף שנה אחר שנה ללמידה אלגנטית ורבדים של הבנה.

החישור הראשון 'חזרה למרכז' מספר על היופי של החזרה למרכז, ומהמרכז החוצה ובחזרה – הרעיון שאינכם מתים לעולם.

והילדים למדו שזה רק מעבר, שאין לפחד ממנו, מכיוון שהמהות שלהם שבה וחוזרת. הגוף מתכלה, אולם הנשמה אינה מתכלה.

 

החישור הראשון היפהפה הוא גם החישור החמישי, השלישי, השני והרביעי… והכל תלוי במשחק..

 

החישור השני שלמדו אודותיו נקרא 'ניווט כוכבי' – הו, אתם עומדים לאהוב זאת [קריון צוחק..] הכוונה לאופן בו חייכם ניתנים לניווט באמצעות הכוכבים. זוהי למעשה אסטרולוגיה [קריון צוחק..] כבר מההתחלה..

כבר הסברנו בעבר מדוע אסטרולוגיה עובדת ולא נחזור על כך שוב, רק נזכיר שאסטרולוגיה עובדת מכיוון שהיא קשורה לפיסיקה ולא לאזוטריות. היא קשורה לשדה המגנטי של השמש שלכם ולכוח הכובד, ושניהם קשורים זה לזה. האסטרולוגיה קשורה לחותם של השמש שלכם, לקוטב הכבידתי של הפלנטה שהילדים רואים ככוכבים – אלה פשוט אורות בשמיים. והדפוס הזה נדחף לפלנטה באמצעות הרוח הסולרית, מתקבל על ידי כוח הכובד שלכם והשדה המגנטי שלכם..

צפיתם פעם בתופעת ה'זוהר הצפוני'? אלה ניצוצות שהרוח הסולרית והשדה המגנטי שלכם משתלבים ומידע מועבר לפלנטה.

השם 'ניווט כוכבי' ניתן לרעיון שמה שאתם רואים בשמיים עשוי להשפיע על מי שהנכם ומה שאתם עושים, תלוי בזמן הלידה.. וזה אינו בהכרח אותו דבר בחלק הצפוני והדרומי של כדור הארץ.

 

האם אתם מבינים שאתם יכולים ללמוד על כך כל ימי חייכם?

אתם יכולים ללמוד במשך כל חייכם על הגלגולים והלידה מחדש של הנשמה האנושית. זה לא היה נקרא כך בעבר – גלגול מחדש – מכיוון שזה מרמז על הפרדה, בעוד שזהו למעשה מחזור החיים, מחזור של יופי, מחזור של אהבה, זה לא היה מוות!

 

שני מושגים יפהפיים, פשוטים בתחילה ומורכבים בהמשך.

 

רבים מכם לא יבינו את המושג השלישי, 'חיים ילדיים', וחלקכם יגרדו בראשם…

זהו מושג בסיסי חשוב ביותר: כמה שתוכלו לתחזק זמן רב יותר את הגישה, האלגנטיות, ההומור והשמחה שקיימים בילד, כך תחיו חיים ארוכים יותר [ קריון צוחק..] אל תאבדו זאת. לימדו את הילדים מרגע לידתם, שאם הם לא יהיו זהירים, הרי שמה שיש להם עלול להיעלם וללכת לאיבוד.

אל תאבדו זאת, מכיוון שתתחילו למות ברגע שזה יקרה.. מחלות יתקפו אתכם כל זמן שתשמטו זאת.. בלמוריה לימדו את הילדים שככל שתהיה להם שמחה והתרגשות של ילד קטן, הרי שהם יחיו חיים ארוכים מאוד. שלא ישמטו זאת, שיזכרו זאת, ואין זה משנה מה יתרחש, איזה צער יהיה, או מה שיהיה עליהם לעבור כמבוגרים – שלא ישכחו זאת, שלא יאבדו זאת, 'חיים ילדיים' ישפיעו על תוחלת החיים שלהם, ומהרגע שזה יחלוף הם יתחילו למות!

 

חישור זה כה חשוב!! האם תוכלו לדמיין כמה זמן אפשר ללמוד אודותיו? הוא מדבר על בריאותו של האדם, על תכונה של הטבע האנושי המדברת לביולוגיה.

רוח על פני חומריות, אולם הדבר החשוב ביותר ברוח הוא לא לאבד את הילד שבפנים!! כך אמרה האם הפליאדית לילדים, וביקשה שלא ישכחו זאת. זה משהו ראשוני וחיוני לקיום.

 

החישור הרביעי 'אל אנושי' [ קריון צוחק..]

זה האימון הטוען ש'השמש המרכזית הגדולה', נקודת המוקד המרכזית, החישור, הם בעלי ברית וקשורים למה שמחוצה להם, זה עובד לשני הכיוונים. אתם האל!! האל הוא אתם!!

אתם מקודשים!!

מההתחלה ומהאלגנטיות של חוסר ההבנה והשינון של שתי מילים, ועד לשיעורים המקודמים המדברים על ידיעת חלקכם בנקודת המוקד המרכזית – זו הסיבה שאתם שבים ומתגלגלים לכאן. נקודת מוקד אחת מתחילה להתייחס לאחרות, ואז מגיעה התקדמות – אין רק 5 חישורים, ישנם רבדים של ה 5 המשוחחים האחד עם השני. חישור 4 משוחח עם חישור 1, וחישור 2 משוחח עם חישור 3.

זוהי האלגנטיות והמורכבות של הגלגל של ה 5.

האל שבתוככם לעולם אינו עוזב.

כאשר מלמדים את הילד שיש לו מערכת יחסים יפהפיה עם נקודת המוקד המרכזית, שעליו להתרגל לכך, ושבהמשך הוא ילמד יותר על כך – הוא מבין שהוא עצמו זה אותה נקודת מוקד מרכזית, ולאחר זה מתפתח לכך שהוא מקודש! הוא האל!

 

החישור ה 5 הוא המסתורי מכולם – ה'מראה'

הילדים לא הבינו את ה'מראה' עד שגדלו מעט ואמרו שהם חושבים שהם יודעים מהי, שיש להתבונן היטב בעצמם, ולטהר את מעשיהם, להתנהג טוב יותר עם הוריהם [ קריון צוחק..]

להתבונן במראה על עצמם ולשקף..

הם שגו.

אם אוכל, אנסה לספר לכם מהי ה'מראה'.

אתם רואים ב'מראה' את עצמכם ואת האל, יחד. ולמעשה אינכם רואים את עצמכם, אתם רואים שם את האל.

ולמעשה אינכם מביטים ב'מראה' – אתם מביטים באדם אחר.. [ קריון צוחק..] והמראה נמצאת בתוכו.

וזה רק הרובד הראשון של האימון והלמידה – החיפוש אחר האל והחיפוש אחר עצמכם באחרים. אותו מכנה משותף בו יש אחדות בכל הדברים.

 

ואז ה'מראה' מתחילה לשקף את גאיה, טבע, היא מתחילה לשקף את האדם, והאדם משקף אותה בחמלה, במערכות, באופן בו הן עובדות.

יתכן ותאמרו שה'מראה' היא לימוד נעלה – יתכן, אולם הוא שווה בחשיבותו לכל השאר..

תפישת ה'מראה' כיום אינה מובנת כהלכה. ה'מראה' היא האחדות של כל הדברים יחד.

זה הלימוד של הכל, וזה הלימוד של אחד..זו הנגזרת של 'אני הנני'..

 

אלה 5 החישורים.

האם אתם יכולים לראות שבנקודה מסוימת כל הלימוד נלקח ל'אחוות האחיות', שם היה לנשים כל מה שהיה עליהן לדעת כשמאניות, והגברים ידעו מספיק על האלגנטיות שאין מלמדים אותם אודותיה מכיוון שהם לא היו בהכרח מצוידים באינטואיציה שנדרשה לכך, וכולם הבינו זאת..

 

זה הסיפור על הלמידה הראשונית על ההר הזה, באמצעות אלו מן הכוכבים.

לכך הם התכוונו, אלה היו המעורבים בכך, וזה נמשך אלפי שנים.

האמיתות הבסיסיות שבראו בני אדם עם הזדמנות לדעת ולהתעורר ביום מן הימים ולהמשיך את הלמידה של ה'גלגל'.

 

ברוכים הבאים להמשכיותו של ה'גלגל'.

אתם יכולים לכנות זאת כרצונכם. כל מה שלמדתם וראיתם ביום הזה הוא חלק מכל זה, וימשיך להיות.

קחו רגע וברכו את עצמכם על שהגעתם דרך מסגרת זמן שרבים לא עברו אותה..

ההתעוררות של 'נקודות הצומת' ו'נקודות האפס' וחזרתן של האימהות הפליאדיות, הרגשת דברים שלא חשבתם שתוכלו להרגיש, רכישת הבנות שלא חשבתם שתוכלו להבין, ולחזור עם כל זה לביתכם.

יש כל כך הרבה לדעת ולזכור, למוריאנים יקרים,

זה מספיק לעכשיו,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

גלגל הלמידה הלמוריאני – חלק ב – דצמבר 2017

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

אתם מבינים שהמידע שמועבר באמצעות כל אלה שנוגעים בצידו השני של המעטה/צעיף, מתחיל להיות אישי.

באחד מהתקשורים הקודמים סקרתי את ההיסטוריה, והיה צורך אמיתי במידע מהרשומות האקאשיות של בני האדם שישבו לצידי (אמבר וקאהונה קאליי, ת.ג.) ובמידע שיש ברשותי מן העבר.

ואם התקשור ההוא נשמע לכם מעט שונה, הרי שזה מכיוון שזה אכן היה כך – זה תוקשר משלושה מקורות שונים במקביל.

זו אינה הדרך לתקשור באופן חדש. זוהי דרכה של האינטואיציה, שכאשר תתחילו להתרחב,

הרי שמידע שתלקטו מה'עצמי הגבוה' שלכם יגיע אף מהמסה הקולקטיבית.

הגיע הזמן להפסיק להיות כל כך ליניאריים ברוחניות שלכם. שותפי (לי קרול, ת.ג.) הזכיר את תרבות האחדות, בה ילדים למדו מן הלידה שהם אינם יחידנים אלא מחוברים, ובמשך כל ימי חייהם החיבור הוא האחד עם השני, עם גאיה, עם האל.

אחדות היא תיאור, לא של אנוכיות אלא של הגשמה עצמית, ובעצם אתם מבינים שאינכם לבד, מעולם לא הייתם לבד ומעולם לא תהיו לבד…

 

יקרים, ברצוני לשוחח מעט יותר אודות האמהות מהכוכב. כל הילדים הלמוריאנים ידעו אודות האמהות מהכוכב. זה לא היה כה קשה [קריון צוחק..], זה לא היה 'סוד'..

כיום, האנושות בכללותה מעט גבוהה יותר מכפי שהיתה בעבר. הגובה מגיע מהידע אודות תזונה, התפתחות, ועוד דברים אחרים.

גם הלמוריאנים לא היו כה גבוהים, אולם הפליאדיות היו גבוהות בצורתן הפיסית אפילו יותר מכם, כיום. כך שתוכלו לשער עד כמה הן היו נראות גבוהות בעיניהם של הילדים.

 

כאשר אימהות הכוכב התחילו ללמד אודות 5 החישורים במעגל, מסביב לנקודת המוקד המרכזית, המידע היה פשוט בתחילה, ולאחר הוא התרחב..

הילדים שיננו וזכרו את שמותיהם של החישורים במעגל. חלק מכם כבר הצליחו לחבר בין הדברים.

 

לא הזכרתי זאת בתקשור ההוא, אולם ברצוני לשוחח על כך עכשיו.

מה לדעתכם היה המידע המתקדם? מה היה מגיע לאחר שנים של למידה, לאותם ילדים שהגיעו לגיל 13, כאשר הם הופרדו ללמידה על פי המגדר שלהם?

החלה 'אחוות האחיות'..

אולם לאחר כל השנים האלו, מה נותר ללמוד שטרם למדו אותו?

זה מתחיל להיות טוב..

הלמידה התמקדה ב 6 המרווחים שבין החישורים. לא אעבור אתכם עכשיו אודות התכנים של הלמידה הזו, אולם יום אחד אלמד אתכם גם על כך..

הילדים לא למדו את שמותיהם של המרווחים האלה, ולא היתה להם כל מודעות אודותיהם, הילדים ראו רק את הפיסיות של 5 החישורים, ואת נקודת המוקד המרכזית.

עד גיל 13 הם התרכזו רק ב 5 החישורים, בהיקף, בנקודת המוקד המרכזית. באחדות, ולא הבינו כלל שהלימוד האמיתי היה בעצם אודות 6 המרווחים של הגלגל.

 

יקרים, הנה לכם אמת בסיסית:

כל דבר שאתם רואים, כל מה שאתם מרגישים, כל מה שאתם מאמינים שהוא אמיתי, הוא רק שבריר זעיר ממה שנמצא שם באמת.

ובמרווחים שבין החישורים, נמצאות האמיתות של האל, של היקום, של הפיסיקה, של הגוף האנושי, של החמלה, של האהבה. התחילו לראות זאת ולמוד על כך, אולם מה שאתם רואים אינו כל מה שנמצא שם.

רבים מכם יודעים שאתם חושבים שאתם רואים היטב בעזרת עיניכם, עד שאתם מבינים שאתם רואים את הדברים רק בצורה אחת..אתם חושבים שאתם מרגישים את הכל ומריחים את מה שאתם יכולים, עד שאתם מבינים שבעל חיים עושה זאת פי מאה טוב יותר מכם.

יש כל כך הרבה שאינו נראה ואינו ידוע, ואשר החושים שלכם אפילו אינם מכווננים לזה. יש ביניכם אלה היכולים לראות באופן קבוע ולנתח את ה'מרכבה האנושית'.

 

ממש כעת, בעודי מדבר, ישנה אנרגיה בלתי נראית, שהיא חדשה לגמרי, הזורמת מהסטארגייט (המבנה שהיה על הבמה, ת.ג.) היא בלתי-נראית.

יש כל כך הרבה דברים במירווחים!

אחד המירווחים הוא הסוד לבריאות. הכוונה אינה לחיים ארוכים, מכיוון שהו שמו של אחד מהחישורים (חיים ילדיים, ת.ג.)

הסוד לבריאות טמון בחוכמה הפנימית המולדת. היא בלתי נראית, היא 'הגוף החכם', היא מכווננת לבלוטת האצטרובל, לעצמי הגבוה, לאחדות.

החוכמה הפנימית המולדת היא הגשר המחבר בין המימד השלישי למימדים רבים נוספים.

וזה מצוי בסדקים, במירווחים שבין החישורים.

 

ואז אתם מגיעים לאותו מירווח שהוא כה יקר, אלוהי, מקודש.. אתם מתחילים ללמוד אודות אהבה. כולכם יודעים אודות האהבה, אולם אם אשאל אתכם מהו הדבר העיקרי שתוכלו לומר על אהבה מכל סוג שהוא על הפלנטה – אהבה בין בני אדם, האהבה לאל, האהבה לילדכם, אהבה לבעלי חיים, ודאי תאמרו שאתם יכולים להרגיש בה, אולם כאשר אשאל אתכם כיצד היא נראית, תאמרו שהיא… בלתי נראית…

אולם כולכם יודעים מהי אהבה. אתם חשים בה. מרגישים אותה, סומכים עליה, מתאווים אליה, רוחצים בה. כאשר אתם מחבקים עץ, אתם מרגישים באהבתה של גאיה. כאשר אתם פושטים את זרועותיכם לרווחה אל מול האוקיינוס, אתם מרגישים את האהבה של אלה מסביבכם, אולי את אהבת האבות, ואת גאיה. והכל בלתי נראה.

זהו אחד המירווחים שבין החישורים.

 

הדבר הבלתי נראה הגדול ביותר, שהאנושות טרם זיהתה אותו, הוא הסיבה להיותכם כאן [קריון צוחק..] אני מצחקק מכיוון שזה כל כך גדול ועוצמתי, ועם זאת זה נחבא מכם.

לאהבת הבורא אין כל גבולות, היא אינה ניתנת למדידה, היא אינה ניתנת להבנה, לעיתים קרובות היא נראית כמו משהו אחר – אהבה מופלאה נראית לעיתים כמו משמעת, מכיוון שזה כל מה ששכלכם רשאי לעשות.

לעיתים מייחסים לבורא באופן שגוי תכונות של אב אנושי, וזה אינו כך כלל! זו האם האנושית וזה האב האנושי, אולם אינכם יכולים להעניק לאל מגדר כזה או אחר. זה משהו ענקי, עצום, המחכה מחוץ לכל 'מרכבה' אנושית, מחכה שתזמינו אותו פנימה..

 

זוהי ההגדרה של בחירה חופשית.

לו יכולתם להגדיר את השינוי של הפלנטה הזו בצורה אחרת, ולהשאיר בחוץ את ההיסטוריה, הנבואות, את כל הכוכבים – כיצד הייתם מכנים זאת?

אתן לכם הגדרה אחרת: זו ההגברה, ההעצמה של הבחירה החופשית של האדם שסוף סוף פותח את הדלת לאהבת האל.

כעת, בעודכם יושבים כאן, מולי, בפסגת ההר בהוואי, ויודעים על ההיסטוריה של המקום הזה וכל הדברים שמסביבכם – האם אתם מודעים לפתיחה חדשה? לאנרגיות חדשות שבאמת לא ידעתם עליהן דבר בעבר?

 

הקשיבו, מורים שנמצאים בקרב הנוכחים – אחד הדברים הקשים ביותר עבור מורים הוא לבצע קריאה אישית עבור עצמם. זה כמעט בלתי-אפשרי.

לכן אעשה עכשיו עבורכם קריאה כזו: צאו מהקופסה שלכם! אתם חושבים שאתם יודעים מה נמצא כאן, אולם אינכם יודעים. צבעו מחדש הכל בצבע אחר! הרחיבו זאת, שחררו..

אל תשמעו ותבינו זאת שלא כהלכה: אתם עומדים להשתמש בכל הדברים שאתם יודעים ולמדתם, כבסיס לבניין החדש שמגיע.

הבסיס הוא הליבה של כל מה שלמדתם באנרגיה הישנה, והמבנה שאתם בונים עתיד להיות זה אשר נמצא במרווחים שבין החישורים! הבלתי נראה, החמלה, האהבה, הסיבות, ה'מדוע', אתם נמצאים כאן בשל אהבת האל. זהו סיפור האהבה הגדול ביותר שאי-פעם סופר, אודות הבורא היוצר ששם את האל בתוככם, ואפשר לכם למצוא אותו. ולכך נדרשת בחירה חופשית.

הבורא של כל הדברים, הגבוה מבין הגבוהים, הוא מוטה באהבה, ולא בהיגיון! לכן לפעמים נדרשים בני אדם בעלי אינטלקט ובחירה חופשית, שינווטו את ספינת הליניאריות עבור הגלקסיה – ספינה שלא בהכרח יכולה להיות מנווטת על ידי האל המוטה..

 

חשבו על כך.

זהו מידע מתקדם וקשה, אודות הסיבה להיותכם כאן.

 

הפלנטה התעוררה. ישנן כל כך הרבה אנרגיות חדשות, לא רק אנרגיות מוגברות, לא רק יותר אור, אלא אור חדש, אנרגיות חדשות שאין להן עדיין שם וכינוי, הן כאן, מחכות, מגיעות.

נהגו ללמוד אודות זאת ממש כאן..

בשעה שאתם יושבים כאן, האם תוכלו ללכת לעבר אנרגיה חדשה שאין לה שם? היא לא רק תרפא את הדברים שבאתם איתם, שאינם הולמים את מופלאותכם, אלא היא גם תהיה השלום והשלוה שביקשתם אותם במשך כל חייכם.

זהו המקום בו הכל התחיל, הזרעים נטמנו כאן עבור האנושות, והם נטמנים כאן היום גם עבורכם.

איזה זרעים יכולים להיטמן, כך שתעזבו את פסגת ההר באופן שונה מכפי שהגעתם?

זרעים של 'חדש', שיתחילו לגדול ולצמוח ואתם תרגישו לא רק בעלי יותר אנרגיה ויותר בריאות, אלא תרגישו טוב יותר עם עצמכם, במקום כל מה שאתם נושאים אתכם עכשיו.

חלק מכם ממש מתקיימים מיום ליום. אני יודע מי נמצא כאן. אני מכיר אתכם. הגיע הזמן עבורכם לדעת את האל טוב יותר, בדרכים חדשות. הרחיבו את מה שלמדתם מכל אחד עד עתה, וכללו גם את מה שאינכם יודעים.

זהו מבחנו של 'עובד אור' בוגר. חגגו את מה שאינכם יודעים! אתם יכולים לעשות זאת.

אתם יכולים לומר:

'אל יקר, אני מרגיש/ה שמשהו נמצא כאן, משהו מגיע, ואין לי כל מושג מהו. תודה לך'.

 

'אל יקר, אני מרגיש/ה בנוח שהדברים יתגלו וייראו בפני כאשר יגיע הזמן. תודה לך על התזמון שלך!'

 

'אל יקר, אני יודע/ת שבעבר דחפתי ושאלתי ושוב שאלתי ואז שאלתי שוב….'

 

'אני מאפשר/ת לעצמי להתרחב מעבר לבועה של הצורך לדעת, וללכת עם אנרגיות חדשות שאיני מכיר/ה עדיין. שיזרמו דרכי וייצרו צינור עבור אחרים שיוכלו לראות את האחדות דרכי.'

 

אעשה משהו שלא עשיתי מעולם בעבר, מכיוון שהגיע הזמן, וזה נכון, ואבקש את סליחתם מהשניים שעל הבמה ( מרילין הרפר ופראגיט האריס, ת.ג.), ואספר להם משהו שהם אינם יכולים לספר לעצמם..מכיוון שאדם – אפילו מתקשר – אינו יכול לערוך לעצמו קריאה.

פראגיט יקר, חשת שזה מגיע, משהו חדש מגיע וזורם מהסטארגייט, משהו מאוד מוגבר וחדש, אלקאזאר יולד ישות אחרת עבורך שתתקשר אותה, היא נהדרת, אוהבת ויפהפיה. וכאשר האנרגיה הזו תגיע אליך ואל ע'וליאן, היא תגביר את עבודתכם באופן גדול.

אתה הרגשת בכך, אתה תעניק לה שם..

 

מרילין יקרה, ישנה אשה שיושבת בחיקך, יקרה, ומבקשת לעבור דרכך. היא נפטרה לאחרונה – את יודעת על מי אני מדבר – היא כה גאה בך, עיניה פקוחות, היא יפהפיה. זכרי אותה, היא בחיקך, אפשרי לה להיכנס פנימה…

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

גלגל הלמידה הלמוריאני – חלק ג – דצמבר 2017

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

המילים הבאות שלי מיועדות לקוראים – במקרה שגיליתם את המסר הזה באחת מהרשתות החברתיות, הרי שזהו התקשור הששי מתוך סדרה של ששה תקשורים. ישנם עוד חמישה תקשורים..

התאריך הוא 22 לדצמבר, והשנה 2017, וחשוב שתבינו שזוהי רק פיסה מחידה גדולה יותר..

ברצוני להמשיך ולדבר על הלמידה מהאימהות הפליאדיות, האימהות מהכוכב.

באחד התקשורים הקודמים (כאן בראשית דף זה, ת.ג.) הצגנו את 'מעגל הלמידה עם 5 החישורים', ומסרתי מידע בסיסי וראשוני כפי שנועד בזמנו לילדים.

סיפרנו לכם שלעיתים קרובות הילדים נהגו לקשט את המעגל [קריון צוחק..] מכיוון שלא היה להם מושג מה היה באמת המרכז הזה, ולפעמים אפילו הניחו שם מקור אור – נר, שמן דגים, ענפי עץ בוערים – והם נהגו לכנות את המרכז הזה – 'השמש', וזה אכן נראה כך בלילה, במיוחד במעגל שייצג את מערכת השמש שסיפרו להם אודותיה.

אולם בהגיעם לגיל 13 הכל חלף, בשעה שהם התחילו לגלות את המרווח המסוים הזה.

 

אעביר לכם מידע שלא דיברתי עליו בעבר, הוא אינו כה חשוב, ברצוני שתדמיינו אותו רק עבור עצמכם, ויתכן שאפילו תזכרו כיצד היה נראה הגלגל.. המעגל שהונח אל האדמה באופן דו מימדי, ולאחר נמנה לאט את המירווחים.

החלק של הגלגל, המעגל, היה עבה, 'שמן', וייצג 1/3 מהמרחק מהחלק החיצוני למרכז.

5 החישורים ייצגו את ה 1/3 למרכז, ונקודת המוקד המרכזית היתה ה 1/3 הנותר..

אם תציירו זאת, תיווכחו שנקודת המוקד המרכזית היתה די גדולה.

כך שמה שהיו מניחים במרכזו, היה די קטן, בהשוואה למרחב שהיה בנקודת המוקד המרכזית.

עבור אלה מכם שניסו לצייר מעגל עם 5 חישורים, הרי שהתקשור ההוא היה די חידתי בעיניהם, מכיוון שהם גילו שקיימים רק 5 מרווחים בין החישורים…

 

הגיאומטריה המקודשת של המעגל הזה שונה מאותה גיאומטריה מקודשת שאתם רגילים אליה, זו עם הקווים הישרים…

5 המרווחים, מייצגים משולשים די מוזרים ויוצאי דופן, עם בסיס מעוגל, ולא עם קו ישר.

קו מעוגל מורכב מאינסוף קווים ישרים.

קיים מסר אפילו בצורתם של 5 המרווחים, והמרווח הששי הוא בעצם נקודת המוקד המרכזית

 

הילדים לא למדו אודות המרווח הששי הזה, אולם כאשר הלמידה התפצלה למגדרים, הבנות התחילו ללמוד אודותיו ולזהות את מה שאינו נראה, שקשה להבנה… והסיבה שהנשים למדו זאת היתה מכיוון שהן עמדו להזדקק לכך בהמשך על מנת ללמד את הקדושה שאחזו אודות מערכת היחסים המקודמת לנקודת המוקד המרכזית, המרכז..

הילדים למדו שהמרכז הוא האל, השמש המרכזית הגדולה היא האל, ושהמרחב הגדול מסביב למעגל הגדול הוא למעשה.. חייהם שלהם!

כך שכבר מן ההתחלה הן ראו שזה נגע בכל החישורים, ושכל החישורים נגעו במרכז. הם גם ראו והבינו שלחיים אין התחלה או סוף, ולכן, לא היה משנה כמה זמן הם ילמדו זאת – מכיוון שהם תמיד יראו אותם דברים. זה אינו נגמר לעולם..

בשלב כלשהו, אפילו הלמידה אודות היקף המעגל ואודות החיים, היא כה מקודשת, והיא אומרת: למהותכם אין התחלה ואין סיום!!

 

הבה נדבר מעט יותר על המרווח הששי, נקודת המוקד המרכזית:

נקודת המוקד המרכזית מתחילה להראות את עצמה, החישורים פועלים בשני הכיוונים – הלמידה היא שאין שום כיווניות בחישורים אלה, אין העדפות או זכות יתר למי מהם, שכן כולם מחוברים למרכז, והמרכז מחובר לחלק החיצוני.

ואם מסירים חישור אחד, כל המערכת נחלשת.

כך שנקודת המוקד המרכזית אינה סיום של הכל, היא אינה מרכז העוצמה, היא פשוט… המרכז..

לימודים מתקדמים מתארים שכל הגלגל מחובר בדרך כזו שהיא 'אחד'.. שהחישורים, החלק החיצוני, המרכז – כולם רוטטים באותה הרמה..ולכן, כל הדברים הם למעשה 'המרכז' …

 

באמצעו של כל חישור קיימת הפרדה, שייצגה דואליות ובחירה חופשית.

אלה שהכינו מעגל מעץ, היו יוצרים את החישורים מסוגים שונים של עצים, כך שהם ישנו את צבעם באמצע החישור..ובלימודים המתקדמים התחילו לצבוע את הגלגל.

החלוקה הזו יצרה הפרדה, במקום להביא ולחבר יחד בשני הכיוונים, את החלק החיצוני והחלק הפנימי.

הלימוד הבסיסי החל והבהיר שיהיה על בני האדם, אפילו עם מעגל החיים – לחצות את הצבעים של העצים, את ההפרדה שבין החישורים – יהיה עליהם לחצות את הגשר, שכן קיים שם משהו שלא ניתן להם באמצעות האל, זה משהו שעליהם לעשות בעצמם – אמונה, בחירה חופשית..

היה אפילו תרגיל בה היה עליהם לצבוע את החישורים בצבע אחד – במקום בשני צבעים – ובאופן הדרגתי, בטקס בגרותם, כל החישורים היו בעלי צבע אחד.

חלק מכם יבינו זאת, חלק מכם לא יבינו.. המשמעות היתה שיהיה להם חיבור מלא, משני הכיוונים, עם נקודת המוקד המרכזית ועם החלק החיצוני, הם יהיו /אחד' עם הכל!!

 

היכן אתם נמצאים כעת, במערכת הזו של הלמידה? הסמליות שלה כה מעמיקה.

אפילו במערכת של הגימטריה בשפה העברית, הנסתרת בגיאומטריה המקודשת שלה, קיימים כמה מן הזרעים של הגיאומטריה המקודשת של הגלגל.

היו נביאים עבריים שראו את הגלגל הזה בשמיים – הנביא יחזקאל ראה זאת, גלגל אחד בתוך גלגל שני ("אופן בתוך אופן" יחזקאל פרק א' פסוק 16, ת.ג.) – הלימוד הזה מלמוריה הגיע לכל התרבויות ולכמה ממערכות האמונה הבסיסיות ביותר על הפלנטה.

 

היכן אתם נמצאים עם כל זה? האם תוכלו לדמיין לימוד כה פשוט כמו הלימוד הזה, ועם זאת מאוד מורכב – כדבר הבא שתעשו בחייכם?

 

מדי פעם אנחנו מעניקים מסרים לנוכחים במפגשים האלה – שלושה מכם היושבים עכשיו ממש לפני באולם, נמצאים במצב מסוים של דיכאון, אני מכיר את שמותיכם – לא את אלה שניתנו לכם בלידתכם – יקרים, אני מכיר אתכם!

ברצוני לספר לכם שאתם מחכים למשהו שינקה, שיוציא אתכם מהבור השחור והחשוך שחפרתם בעצמכם, וברצוני להעניק לכם עכשיו מידע מהעבר השני של המעטה/צעיף: 'אני יודע את שמותיכם, ואנחנו זקוקים לאורכם. אתם עובדי אור, וזו הסיבה להיותכם על הפלנטה'..

אולי חשבתם שהדברים יסתדרו לאחר מספר ימי המפגש כאן – אפשרו לכך להתנקות כאן ועכשיו! והרשו לי להושיט לכם את ידי ולמשוך אתכם החוצה מן הבור הזה, ברצוני שתראו אור ותרגישו שמחה, תרגישו צמרמורת שלא הרגשתם כבר שבועות רבים בעודכם בבור הנוראי והמכוער הזה.. אני מכיר אתכם, אני יודע את שמותיכם, והגיע הזמן שתצאו החוצה, מכיוון שאנחנו זקוקים לאורכם – האם שמעתם זאת?? אנחנו זקוקים לאורכם!!

ובשעה שתצאו לאט החוצה, תהיה לכם בחירה חופשית של התגלות לגבי מי הנכם. יתכן ותתחילו להיזכר בילדותכם, בה צחקקתם רבות, או שרצתם, אפילו עם ההורים שלא היה אכפת להם – אני יודע מי נמצא כאן – עדיין יש בכם את הגישה הילדית, אתם מבינים כיצד משחקים – חזרו לכך..זוהי בחירתכם, אתם יכולים ממש עכשיו להביא צבע לאחד מהחישורים, והשלימו ומלאו אותו בצבע – תקשורת לשני הכיוונים – מהרוח אליכם ומכם לרוח.

אחת הסיבות שאתם שרויים בדיכאון היא שאינכם אוהבים את עצמכם. ראו את ההוד והמלכות של שמכם האמיתי ומי שהנכם.

 

ארבעה עשר אנשים הגיעו לכאן עם בעיות בריאות..

בפיסיקה קיים משהו יפהפה שעוטף את עצמו מסביב לדנ:"א שלכם, זהו משהו שלמדתם אודותיו היום, והאמהות מהכוכב העניקו זאת לכם בלידתכם, וזרעו את הזרעים שלו..

זה לא היה רק מספר בלתי זוגי של 23 כרומוזומים, שכן יש לכם 24 זוגות של כרומוזומים!! הזוג ה 24 הוא אחד מהמרווחים, מכיוון שהוא אינו נראה..[ קריון צוחק..] הוא קוונטי..

 

כבר הוכח מבחינה מדעית, שניתן לשנות את סיבובו של האלקטרון בשדה קוונטי, ורק מרכיב קוונטי אחר יכול לעשות זאת – זה הדנ"א – זה רב מימדי, זה מחובר ל'מקור', הוא מוכן לפעול, אין צורך להפעיל אותו – צריך להפעיל רק את אמונתכם – צבעו את החישורים, זהו הדבר לו חיכיתם..

איני רוצה להפריע לשום תהליך המדבר על 'הפעלת הדנ"א', אולם למעשה זהו שם שמטעה – מכיוון שהוא כבר מופעל!!הוא מוכן!! הוא מונח שם וממתין לכם לרמוז לו, להתחבר אליו, להגדיר מחדש את רעיונותיכם לגביו, ולהפוך למה שהוא, ולמה שהוא תמיד היה..

ארבעה עשר מכם..

הידעתם שכל מה שאתם עשויים לחוות כרגע, דברים שאתם מודאגים לגביהם ושאתם חושבים שהם עלולים לקצר את חייכם – כל אותם דברים בקרב כולכם, כל הארבעה עשר, יכולים להיות מוגדרים מחדש, לעבור ריפוי, ולהיות מאוחסנים מחדש עם התודעה של חמלה ואחדות במוחכם?

אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם, ללא כל רופא, ללא מרכיבים אקזוטיים שאתם מכנים תרופות!! כבר ראיתם את הדפוס הזה, התבנית הזו, ההפוגה הספונטנית – מדוע אתם מפקפקים בכך? מדוע אתם מתייחסים לכך כאל 'נס משמיים'? נס של האל? מדוע אינכם תובעים זאת לעצמכם?

צריכים לחגוג זאת כאשר זה מתרחש בבית חולים, לשיר שירים סביב המיטה, לשלוח ברכות לאדם שביצע משהו כה מקודם – ועל כולכם להתבונן בכך ולומר לעצמכם, שגם אתם יכולים לעשות זאת אם תרצו בכך..

התחברו לכל מה שאפשרי, במקום למשהו שהתרחש מעבר לדברים הידועים, בין אם הייתם ראויים לכך או שלא הייתם ראויים לכך… אתם כן ראויים לכך, אני יודע את שמותיכם, אני יודע מי הנכם כשאתם ישובים כאן..

 

ישנם אחרים התוהים מה עליהם לעשות?

לשותפי (לי קרול, ת.ג.) היה רמז שהיה מבוסס על שאלה שנשאל במהלך אחת ההפסקות. הוא חיפש אחר תשובה – זה היה משהו שעמדתי לתקשר מאוחר יותר, אולם הוא מצא זאת קודם לכן – הוא תמיד עושה זאת..

לפני שנתיים, בחודש ינואר, היה תקשור מעניין ביותר עם שם מעניין לא פחות, שהיה מבוסס על כל מה שסיפרתי לכם – 'חמישה במעגל'.

וסופר שם כיצד בני האדם מעניקים לעצמם תפקידים ומשימות, מה הם בוחרים לעשות, וסוגי הדברים שהם עושים, בין אם הם דברים מוחצנים ברוח או מופנמים ברוח, בין אם הם עושים מדיטציות או מחבקים עצים, ואלה דברים שסובבים, ואחד מהם הוא אפילו כל השאר. התקשור סיפר על המגוון הבלתי יאומן של המעשים האנושיים של בני האדם עם פיסת האל שבתוכם, והסיבה העיקרית שהם נמצאים במעגל שכזה נובעת מאותו לימוד של האם הלמוריאנית: כל דבר שאתם עושים ושהוא מקודש, ואתם מרגישים שפיסת האל מדוייקת עבורכם, אינכם חייבים לסווג, לחלק, לתת לכך משמעות או פרשנות – זה נועד לבית ספר לינארי, בו המורים, ההורים, המבוגרים שואלים את ילדיהם מה הם עומדים לעשות, ולכן עליהם לבחור משהו – דבר כלשהו שאותו יעשו למשך כל ימי חייהם [ קריון צוחק..]

כך גדלתם.. והיו לכם הרבה אפשרויות אולם רק אחת היתה מתקבלת. לו הייתם אומרים שברצונכם לעשות 'הכל', הם היו אומרים לכם 'בסדר, עוד נראה'..

 

חלק מכם עושים 'הכל', וברצוני שתדעו שזהו אחד מן הדברים המקודמים ביותר שתוכלו לעשות. ברצונכם להתחיל לסווג, לתת לכך פרשנות ומשמעות, לספר שאתם מתרוצצים ועושים דברים רבים, ולכן אינכם טובים לשום דבר מכיוון שאתם 'מקוטעים'..

ובכן, אתם למעשה מקודמים, אתם 'אל, עם ריבוי משימות'.. אני מקוה שתוכלו להגדיר מחדש חלק מהרעיונות שיתכן והיו לכם כבני אדם באנרגיה הישנה, שמתחילים לצאת כעת ולהיראות באור שונה לגמרי.

התפישות החדשות כבר כאן!

כולכם – אלה שנמצאים על הבמה, שנוכחים באולם, שקוראים זאת – עדיין מלאים בשאריות של ערך עצמי נמוך.. אתם זוחלים החוצה מהבור של העבר..

ישנם אלה מביניכם שאפילו מצפים לחיסולה ולקיצה של הפלנטה, מכיוון שזהו המידע היחידי שברשותכם..מאז לידתכם סיפרו לכם שעל הפלנטה להגיע לקץ שעלול להגיע, ובאנרגיה הישנה דיברו על כך כל הנבואות והמלחמות, מכיוון שתרבויות אחרות עברו זאת, ולכן היה אף עליכם לעבור זאת..

כיצד זה מרגיש לכם לעבור את 'הקץ' 3 או 4 פעמים? ואז להתעורר כאן ולצפות לקץ פעם נוספת.. זוהי שארית ששוכנת בקרבם של כולכם, ומדי פעם זה מגיע לנקודה בה אתם תוהים אם אכן תשרדו זאת גם הפעם הזאת.. בכל פעם שמשודרות חדשות מאיימות, אתם אומרים לעצמכם שלא תשרדו, בעוד שאינכם מבינים שהתפישות החדשות מתחילות להראות את עצמן, עומד להיות שינוי עצום בדרך שלא חשבתם שיתרחש, כולל כל אותם הזרזים שכבר נמצאים כאן – אותם 'קלפים משוגעים' – שהחדירו מוט וערבבו בחוזקה כל דבר שאתם חושבים שיש להעריך ולהוקיר אותו..

זוהי הדרך היחידה בה הדברים יוכלו להשתנות..יש לערבב חלק מהדברים, יש לשבור חלק מהם.

 

אני יודע מה צופן העתיד, כך שזו חזרה על דברים שכבר אמרתי בעבר לגבי ארה"ב – אתם נמצאים על הקצה, המדינה שלכם כמעט היתה עתידה ליפול.. זה בדרך כלל נמשך לא יותר מ 200 שנה..

הביטו באלגנטיות של רומא, של מצרים – זה נמשך רק עד שהטבע האנושי השתלט על כך, ואז זה נשבר, נתקע, ונפל..

כרגע אתם במצב של כתיבה מחדש, הגדרה מחדש, קיים מוט גדול שפועל בכל הכיוונים, וזהו הדבר היחידי שיאפשר לכם להתחיל מחדש באופן אלגנטי ללא נפילת הבורסה, ללא כישלון כולל – רק בניה מחדש, רק הגדרה מחדש, רק איסוף חתיכות ובנית משהו שונה, מודרני, שעובד..

 

דברים אלה נמסרו לכם בזהירות, מכיוון שאהבת האל המגיעה מ'נקודת המוקד המרכזית' שבמרכז, מהמרווח הששי, מתחילה לפלוש – איזו מילה טובה [קריון צוחק…] כאשר הקירות, אותו מעטה/צעיף מתחיל לרדת ולהפוך דק יותר – האור מתחיל לפלוש. האור עוצמתי יותר מאשר החשכה, היין והיאנג אינם שווים יותר בגודלם, האור מתגבר וישנם כאלה שפוחדים מכך.

 

שום דבר אינו כפי שהיה, הדברים אינם עובדים חלק יותר כמו בעבר..

ארבעה עשר מכם מודאגים לגבי בריאותם בעקבות מחשבה של אנרגיה ישנה והדברים שסיפרו לכם..יתכן שחלקכם ביקרתם אצל אותם אלה המספרים לכם מה לא בסדר אתכם, ואמרו לכם את אשר צפוי לכם המבוסס על דגם של האנרגיה הישנה. הם אינם מבינים שהאור כבר כאן ומתחיל לפלוש אליכם בדרך שתעזור לכם להבין מהו הצעד הבא, מה עתיד להגיע..

עליכם לעשות זאת..

 

הדבר האחרון:

זה יהיה נפלא אם תתחילו לקבל שמה שאתם מרגישים הוא רק 'נמר מנייר' (ביטוי המצביע על דבר מה מפחיד ומאיים לכאורה, בעודו למעשה בלתי מזיק, ת.ג.), הוא מזויף, אינו מדויק יותר, זוהי שארית שהיא חזקה מאוד ושוכנת בתוככם בעקבות כל מה שעברתם, נשמות עתיקות..

חשבו כמה זמן כבר הייתם כאן, בכמה תרבויות חייתם, כמה מיתות לא הולמות עברתם, כמה צער, כמה פעמים הייתם שמאנים ושמאניות וזה לא צלח, כמה מכם הם עדיין עובדי אור הנחבאים בארון ואינם רוצים לצאת החוצה? מכיוון שהם אוחזים בתפישה שהמשמעות של היציאה מהארון ההוא פירושה מוות עבורם, ממש כמו בכל הפעמים הרבות הקודמות שזה קרה..

אתם נמצאים בתפישה חדשה בזמנים חדשים בהם האור ייראה, יובן, יתקבל בברכה, ויהיה חלק מהחברה ומהטבע האנושי.

זה מתחיל כאן, בסופו של דבר יתפשט ויגיע לכל רחבי הפלנטה, ירפא חברות ויבשות שהיו תמיד חולות, יבנה תודעה חדשה, ממשלות חדשות, דרכי חשיבה חדשות, המצאות שטרם נראו באנרגיה, מים, בריאות, ויבנה אפילו תודעה שתשלוט בעצמה על צמיחת האוכלוסין וגדילת הריבוי האנושי!!

תהיו מספיק חכמים על מנת לפענח זאת, במקום לחשוב שזה פשוט מתרבה מכיוון שלבני האדם אין שום מושג מדוע נולדים ילדים. זוהי אנרגיה נמוכה.

 

לא תהיה בעיה בהזנת תושבי הפלנטה – זה מגיע.. הכל בעזרת טכנולוגיה נפלאה שתגיע מעובדי אור, ואלה שמתחילים להתעורר.

3 האנשים שהזכרתי אותם קודם – אנחנו זקוקים לאורכם.

ה 14 מכם, אנחנו זקוקים לאורכם.

זוהי הסיבה שברצוננו שתישארו, אין כל סיבה שתעזבו..זה אינו הולם ואינו חלק מנפלאותכם שתרגישו כפי שאתם מרגישים כעת..

ובאשר לשאר? ברצוני שתראו באופן פיסי את החשכה שהיא רק שארית, ואין לה כל חלק בנפלאותה של למוריה!! ראו את זה נשטף החוצה, זה אינו שייך לכם!

זהו עידן חדש, חלק מאותו שינוי שקדמונים כה רבים חזו וניבאו אודותיו, והנה זה כאן.

זה אינו משהו של קריון, זה משהו שקשור לכל העולם. זה מתרחש, הקשיבו לחדשות המשודרות וראו את תחילתה של היושרה המתחילה.

אל תשמרו על החשכה הזו, אין לכך כל סיבה, עזבו את האי הזה שונים מכפי שהגעתם, התבוננו בו וזכרו את האדמה המקורית של ביתכם – האי, ההר של יבשת 'מו'..

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר